Ik ben 36 jaar, ben manager van een hele mooie parfumerie zaak. Inmiddels ben ik al een tijd werkzaam in de cosmetica, 2x vijf jaar bij een verschillende grote parfumerie ketens en twee jaar als vertegenwoordigster van het merk van mijn dromen Chanel. Ik heb management gestudeerd en daarvoor heb ik HBO-V gestudeerd, was Verpleegkundige in de Psychiatrie en de zorg voor Verstandelijk Gehandicapten.
Op het moment loopt de zaak zoals het moet met de juiste mensen op de juiste plek en doet de kans zich voor om een periode van zes weken vakantie op te nemen.
Afgelopen april heb ik mijn relatie van vijf jaar verbroken en ben een bijzondere zoektocht naar mezelf begonnen. Al eerder heb ik twee keer een relatie van vijf jaar gehad dus inmiddels vijftien jaar verbonden. Voor ik in de volgende vijf jaar belandt;-) geniet van dit rust moment voor mezelf en zie deze periode als een kans om in alle vrijheid de dingen die ik graag wil doen te ondernemen.
Aangezien ik een druk sociaal leven heb, heb ik soms het gevoel dat ik geleefd word en het leven aan mij voorbij gaat. Ik heb veel langdurige vriendschappen van 30 tot 10 jaar, in de loop van je leven kom je door allerlei fases, de vriendschappen koester ik en deze zullen ook altijd bestaan maar sluiten niet aan bij de fase waar ik me nu in begeef daarom vind ik het interessant om mensen te ontmoeten die zich ook in deze fase begeven en naar meer verdieping in het leven zoeken. Ook wil ik lekker uitgaan en feest vieren.:AUSTRALIA
Ik zou graag willen rondreizen door Australië en vind het een heerlijk idee om voor een keer in mijn leven helemaal op mezelf aangewezen te zijn, tegelijk vind ik het ook heel eng omdat ik in het dagelijks leven altijd mensen om me heen heb daarom zou het gezellig en veilig zijn om dit samen te doen.smkiek