Ik ben 36 jaar, ben manager van een hele mooie parfumerie zaak. Inmiddels ben ik al een tijd werkzaam in de cosmetica, 2x vijf jaar bij een verschillende grote parfumerie ketens en twee jaar als vertegenwoordigster van het merk van mijn dromen Chanel. Ik heb management gestudeerd en daarvoor heb ik HBO-V gestudeerd, was Verpleegkundige in de Psychiatrie en de zorg voor Verstandelijk Gehandicapten.
Op het moment loopt de zaak zoals het moet met de juiste mensen op de juiste plek en doet de kans zich voor om een periode van zes weken vakantie op te nemen.
Afgelopen april heb ik mijn relatie van vijf jaar verbroken en ben een bijzondere zoektocht naar mezelf begonnen. Al eerder heb ik twee keer een relatie van vijf jaar gehad dus inmiddels vijftien jaar verbonden. Voor ik in de volgende vijf jaar belandt;-) geniet van dit rust moment voor mezelf en zie deze periode als een kans om in alle vrijheid de dingen die ik graag wil doen te ondernemen.
Aangezien ik een druk sociaal leven heb, heb ik soms het gevoel dat ik geleefd word en het leven aan mij voorbij gaat. Ik heb veel langdurige vriendschappen van 30 tot 10 jaar, in de loop van je leven kom je door allerlei fases, de vriendschappen koester ik en deze zullen ook altijd bestaan maar sluiten niet aan bij de fase waar ik me nu in begeef daarom vind ik het interessant om mensen te ontmoeten die zich ook in deze fase begeven en naar meer verdieping in het leven zoeken. Ook wil ik lekker uitgaan en feest vieren.:AUSTRALIA
Ik zou graag willen rondreizen door Australië en vind het een heerlijk idee om voor een keer in mijn leven helemaal op mezelf aangewezen te zijn, tegelijk vind ik het ook heel eng omdat ik in het dagelijks leven altijd mensen om me heen heb daarom zou het gezellig en veilig zijn om dit samen te doen.smkiek
Het maakt niet uit of je een man of vrouw bent en welke leeftijd je hebt als je maar dezelfde ideeën hebt. Stuur me dan een bericht zodat we kennis kunnen maken en deze bijzondere reis vorm kunnen geven.
:dag:
Annemarie.
Ik ben 27 en manager in een grote evenementenlocatie en heb momenteel voor februari een vakantie in gedachten.
Ik wilde eigenlijk richting Zuid-Afrika gaan maar Australië staat ook al een tijdje op mijn lijstje. Omdat ik Aussie een land is om echt down under te gaan doe ik dat ook liever met een reisgenootje.
Wellicht kunnen we wat mailen of we dezelfde ideeen hebben ?
Lijkt me leuk. Was me vanavond een beetje aan het oriënteren, het is echt een geweldig land:wereld:. Heb veel zin in deze reis.
Mijn plan is om lekker te relaxen, duiken, uitgaan en ben informatie aan het inwinnen over een surf cursus in Byron Bay.
Wat is jou idee? Zag dat je ook van duiken houd. Hoe lang ben je van plan te gaan? Ben ook bezig met reis maatjes, lijkt me gezelliger en veiliger, zo kan je toch je eigen gang gaan maar ben je ook weer niet alleen.
Ben wel stoer maar vind alleen reizen ook wel weer eng heb het nog nooit eerder gedaan.
Ik ben 36 en loop al een hele poos met de gedachte om in zes weken een stukje van de andere kant van de wereld te verkennen.
Ik had in 2009 al willen gaan en heb me destijds al behoorlijk verdiept in dit land. Dit is door omstandigheden niet doorgegaan en om alleen te gaan is toch een hele stap.
Ik zou bv in Adelaide (of Melbourne) willen beginnen en dan met The Ghan naar Alice Springs te reizen. Vervolgens een trip naar de Ayers Rock. Dan met het vliegtuig naar Cairns om via de kust naar Brisbane te reizen. (auto,trein). Er zijn zoveel mooie plaatsen dus ik kan nog alle kanten op.
Ben je van plan om alleen in Byron Bay te verblijven?
Leuk dat je van plan bent om te gaan duiken, uitgaan en lekker te relaxen. Het is in ieder geval ook iets wat binnen mijn straatje valt! Surfen lijkt me ook leuk om te doen, I’m inn!!
Ik ben van plan om zo’m 3 à 4 weken te gaan, jij? Ben wel vaker alleen op vakantie geweest, strand en zon vakanties maar geen doe vakanties. Australië is een land om meer te trekken wat me leuker lijkt met meerdere mensen.
Omdat je een overstap op Bankok moet maken lijkt het me ook leuk om daar een aantal dagen te vertoeven, mits je die nieuwe airbus neemt en wel rechtstreeks vliegt!
Dacht ook aan een overstop, om de reis wat prettiger te maken. Ben aan het onderzoeken waar ik het best kan boeken rond die tijd en het lijkt erop dat Singapore airlines het goedkoopste is. Scheelt 200 euro. Moet wel checken of deze vluchten nog beschikbaar zijn. Daar zit ook een overstop bij inbegrepen en 50 % korting op hotels. Ga vrijdag naar het reisbureau om er nog eens goed naar te kijken en het te vergelijken.
Ben 2 jaar geleden ook in Austalie geweest met een overstap in Singapore, dat was erg leuk. Ben ook al eerder in Bangkok geweest ook leuk.
Dus je bent al eerder alleen op vakantie geweest. Hoe vond je dat? Ben je ook al eerder op deze manier op vakantie geweest, mensen ontmoet op deze manier?
Heb nog geen definitief akkoord van mijn werk, hoor deze week of ik twee en een halve maand kan gaan. Anders wordt het zes weken.
Voor mij staat half februari zo goed als vast alleen de reisduur is nog niet zeker dat krijg ik deze week bevestigd op mijn werk.
Leuk dat je ook wil gaan reizen. Ik wil ook rond gaan reizen, ben me aan het orienteren, het moet allemaal nog uitgewerkt worden. Ben al eerder in Australie geweest en dacht nu aan Cairns, Brisbane, Whitesundays Byron Bay, en Sydney.
Ben jij al eerder in Australie geweest? Heb je ook een foto van jezelf? En welke periode dacht jij te gaan en voor hoelang?
Ik heb al veel gezien maar ben nog nooit in Australie geweest. Ben je al in de Outback geweest?
Augustus/september lijkt me een mooie periode om te gaan. Het regent daar nu veel volgens mij. Walvissen spotten in Brisbane (jun-okt) lijkt me erg mooi. Ben van plan om ongeveer zes weken te gaan. Misschien 1 of 2 weken langer.
Jammer dat je niet in dezelfde periode als ik ga. Ik ben eerder in dezelfde periode geweest. De seizoenen zijn daar precies het omgekeerde als hier. Als het hier winter is is het daar zomer ook al kan je daar niet van winters als hier spreken want het blijft daar mooi.:zon02: