Hoi ik ben Ilse en ben 26 jaar.
Ik vlieg op 30 december naar Rio de Jainero en het lijkt mij leuk om met een reisgenootje door Brazillie te backpacken.
Zelf lijkt het mij leuk om naar de Iquazu watervallen te gaan, Pantanal, Natal en el Salvador. Maar ik schroom niet om van mijn reisplannen af te wijken en ben altijd in voor iets nieuws.
Iets over mijzelf:
Ik woon in Amsterdam en werk full time in de jeugdhulpverlening. In de weekenden ben ik met vriendinnen en heb ik handbalwedstrijden. Ik ben een echt familliemens en reis daarom ook elk jaar naar Griekenland om daar twee weken met de familie door te brengen in ons huis.
Net als jij ben ik van plan richting Brazilie te gaan al heb ik nog niks geboekt.
Pas vanaf 20 januari heb ik 2 maanden vakantie dus de reis samen maken zal het niet worden. wel ben ik benieuwd of je een beetje een idee hebt waar je rond die tijd bent, om eventueel een stukje samen te reizen oid…
ben trouwens sowieso wel benieuwd wat je verdere reisplannen zijn…
dus kom graag verder in contact met je
Hej Niels,
jammer dat je vakantie later begint. Mijn plannen zijn om oud en nieuw in Rio door te brengen, dan door te reizen naar se iquazu watervallen en dan via Pantanal naar Natal en el Salvador door te reizen. ik weet niet of het haalbaar is, want wil ook spontaan ergens langer blijven of weer eerder weg gaan. Het hangt er vanaf wat Brazillie me zal brengen
Het lijkt me leuk om in Brazillie te meeten
ah ja het spontaan ergens besluiten langer te blijven als het bevalt spreekt mij ook erg aan
hoe ga jij dat doen met reizen? welk vervoermiddel ga je gebruiken en heb je bijvoorbeeld een airpass oid?
en spreek je de portugese taal een beetje? want lees overal dat 95% van de Brazilianen geen Engels spreekt…
zelf spreek ik geen portugees en zal daarom zeker een woordenboekje meenemen.
Qua reizen zal ik daar een beetje uit moeten vinden, voor de zeer lange afstanden wil ik het vliegtuig pakken. Ik heb geen airpass bijgeboekt omdat ik me dan gelijk gebonden voelde. Ik denk dat ik ter plekke boek. Als de afstanden per bus te doen zijn, wil ik liever een nachtbus pakken. Dit is gelijk weer een ervaring rijker. Ik spreek 0,0 portugees. Ben wel online begonnen met een cursus, maar door de dagelijkse drukte niet verder op gepakt…
Ik zal het moeten doen met de minimale engels sprekende Brazilliaan of met gebarentaal