Reispartner gezocht voor Brazilië

Hallo,

Ik ben Ellen,27 jaar en echte levensgenieter die in december vertrekt voor drie maand om Brazilië rond te reizen.
Wil zoveel mogelijk zien gedurende twee maand gevolgd met een strandvakantie in Rio De Janeiro.
Wie mij graag wil vergezellen,of eventueel tips heeft voor Brazil,geef gerust een seintje!

Groetjes
Ellen

Hoihoi!

Ook ik ben van plan om in 2011 door Brazilië te gaan reizen.

Ik ben van plan om begin feb. 2011 te vertrekken zodat ik het carnaval in Rio mee kan maken. :slight_smile: Ik ga er heen voor 4/5 weken. Langer lukt niet ivm mijn studie. In die 4/5 weken wil ik graag ook zoveel mogelijk van Zuid-Amerika zien, mn Brazilië/ Argentinië.

Groetjess

Oi!!!

Tudo bom? Mocht je tips of reisadvies willen…ik ken aardig wat uithoeken van Brasil…! Van noord tm zuid van oost tm west.
Je kan me altijd schrijven. Ik ben er totaal nu 5maanden geweest…
Geweldig: leuke mensen, veel dansen en feest, mooie natuur in Pantanal en Amazonas…het noordoosten ook superz!
Pas een beetje op, vooral in de grotere steden…ga niet zomaar overal rondwandelen en show niet al je bezittingen, vooral niet in je eentje! Als je je hier aanhoudt is het allemaal prima te doen!

Mijn eerste advies mocht je dat nog niet gedaan hebben, leer wat portugees in het voorafgaande…ze spreken daar zo goed als alleen portugees!!!

Sorte!
Miriam