Ik vertrek op 27 december voor 3 maand naar Brazilië.
De bedoeling is van zoveel mogelijk te zien natuurlijk.
Ik vertrek in Rio waar ik Nieuwjaar ga vieren en uiteraard carnaval!
Tussentijds trek ik van Zuid naar Noord,de kustlijn af.
Iemand zin om eventueel af te spreken en eventueel een tijdje mee te reizen of zelfs te feesten?Laat maar gerust weten!
Same here !! Vanaf maart wil ik gaan reizen door Zuid Amerika! Om dit avontuur goed te openen… wil ik beginnen met het carnaval in Rio om vervolgens door te reizen naar Buenos Aires waar ik mijn spaanse woordenschat wil gaan uitbreiden!
carnaval in salvador is echt veel leuker dan in rio!!! in rio zit je in de sanadrome (aan de zijkant) en in salvador bahia loop je echt mee (bloco) kijk maar eens op youtube. ik heb vele braziliaanse vrienden uit sao paolo en rio en die gaan ook altijd naar salvador voor carnaval. groetjes, o ja ik ben nog opzoek naar een gezellige reisgenote die ook in salvador bahia carnaval wil vieren en een appartement wil delen ik heb al 1 andere reisgenote. let op t is niet goedkoop.
Floortje! wanneer vertrek je naar Zuid-Amerika?
Ik wil ook die kant op,Brazilie,Argentinie en Peru!
in Buenos Aires wil ik ook met mn spaans bezig en de tango leren!
laat mij jouw plannen eens weten!
ik wil graag voor de 2de keer carnaval gaan vieren in salvador en ik had al een gezellig reisgenootje gevonden maar die heeft afgezegd wordt te duur vond ze. het is ook niet inderdaad niet goedkoop, maar absoluut de moeite waard!!!
ik ben opzoek naar 1 of meerdere gezellige reisgenote(n) om carnaval mee te vieren in Salvador Bahia. En natuurlijk tussendoor ook lekker relaxen op the beach! ik denk aankomst 1 maart en terug rond 15 maart.