Mijn naam is Mark, ben 25 jaar oud, werkend en wonend in omgeving van Nijmegen Gld.
Al lange tijd speel ik met de gedachten om Australië te bezoeken. Mijn plan is nu om eind 2011 (oktober/november/december) voor ongeveer 4,5 week naar Australie te gaan.
Wie lijkt het leuk en gezellig om met mij te reizen?
Graag reacties van m/v met de leeftijd 21 t/m 26.
Op het forum las ik je berichtje. Ik weet niet of je al inmiddels een reismaatje hebt en of je je reis al verder hebt gepland. Ik (Reint=man) ben op moment van vertrek 28 jaar (wel wat ouder dan je aangaf, maar ik probeer het toch). Mijn hobby`s zijn kitesurfen, mountainbiken en fitness. Ik heb net mijn tweede HBO-diploma afgerond en heb daarvoor drie jaar gewerkt. Graag wil ik eerst nog wat van de wereld zien, voordat ik weer ga werken.
Mijn schema/planning: Ik vlieg 10 augustus eerst naar Bali en eind augustus vervolgens naar Perth. Daar ontmoet ik ook mijn broertje. Uiteindelijk vlieg ik 2 feb 2012 weer terug uit Auckland, Nieuw-Zeeland. Verder dan deze data heb ik nog niet een route uitgestippeld (voorkeur gaat wel uit om via Adelaide naar Sydney te reizen).
Misschien vind je het wat. Dan hoor ik graag wat van je. Anders heel veel plezier met je reis.
Hey Mark,
Ik heb het plan om te vertrekken in Darwin, en dan via de Westkust naar Sydney te gaan, in ongeveer 5-6 weken. Rond 23 november wil ik vertrekken. Mijn naam is Thomas, 25 jaar en woon nu weer in Hengelo. Als je dit wat lijkt dan hoor ik het graag! Gr Thomas
Ik ben Ashley woon op het moment in Wamel (zie: Google.nl)
Niet zo ver bij jou vandaan dus.
Als het je leuk lijkt om een keertje af te spreken, ideeen te wisselen hoor ik dat graag…
Maar misschien moet ik mezelf eerst even voorstellen, dan ben geen complete-random-stranger meer. Ashley, 21 jaar. ticket AMS-SYD 10nov. (ga ik zo boeken!) Enthousiast, flexibel, avontuurlijk en optimistisch zijn een aantal eigenschappen die bij mij horen.