Reisgenoot gezocht voor 2-weekse rondreis Europa

Beste reizigers,

wij zijn van plan om een rondreis door zowel Belgie, Frankrijk, Spanje als Italie te maken. Naast het vergapen aan de door ons gekoesterde Europese high culture - het bezichtigen van de verplichte kerkjes, kathedraaltjes en al dat andere groots dat ons verleden heeft voortgebracht - zijn we er niet vies van om in het banale nachtleven van platte zuipoorden ten onder te gaan, zij het voor een aantal dagen, om daarna weer voort te maken en wederom verfijndere wegen in te slaan. Kortom, een afwisselend vakantieplan.

Ik reis samen met een vriend. Ik ben 25 en hij is 18 jaar. Beiden studeren we aan de universiteit. Als je net als wij even cultureel verfijnd als avontuurlijk bent, en je wenst met ons mee te willen rijden, trekkend door Europa, reageer dan! We hebben namelijk nog een derde man nodig. Overige vrienden en familie zijn dit keer niet te porren…

Mike

hey ik heb ongeveer het zelfde idee als jullie, bekijk mijn advertentie anders ook ff. groetjes jelle kroon

Hoi Mike

Zoals elk jaar, organiseert Railmaarmee.nl ook dit jaar weer een fantastische
Inter-Rail vakantie van 22 dagen door Zuid Europa.
Tijdens deze avontuurlijke rondreis bezoeken we landen als,
Belgie, Luxemburg, Frankrijk, Spanje en Portugal.
Vertrek zal zijn op zaterdag 11 juli en op zondag 02 augustus keren we weer terug.

Ben je avontuurlijk ingesteld, je beschikt over een goede conditie en je wilt wel eens wat meer zien dan alleen de Spaanse Costa’s,
surf dan naar www.railmaarmee.nl en bekijk op de site de foto’s, en de reis en videoverslagen
van mijn eerder gemaakte treinvakanties.
Laat je goed informeren wat betreft de reis en de kosten.

Speciaal voor jongeren die wel wat culturele kennis kunnen gebruiken is dit een zeer aan te bevelen
reis, de begeleiding is geheel gratis.
Aanmelden kan via avonturier3@hotmail.com.
Wil je nog graag wat meer informatie, stel gerust je vragen via mijn e-mailadres.

John Schouten.

hee, wanneer zijn jullie van plan te gaan?