Heey iedereen >>>
Ik ben Lucien, een jongen uit Eindhoven. Van de zomer ben ik 18
jaar geworden en ik ga na de zomervakantie naar 6 VWO. Na mei
heb ik iets meer dan 3 maanden vakantie. Van die 3 maanden wilde
ik na half juli ongeveer 6 weken weggaan naar Thailand.
Ik ben een rustige jongen, maar ik wil op reis gaan, omdat ik avontuur
zoek. In mijn vakantie houd ik ervan om veel te zien. Ik houd ervan om
dingen zelf te regelen, om zelf zo’n reis samen te stellen, dat vind ik een
hele uitdaging. Vooral om een compleet nieuwe cultuur te zien zal mij be-
vallen. Europa is mij in bepaalde opzichten gaan vervelen. Ik ben bereid een
shock te ervaren.
In mijn vakantie wil ik veel zien. Ik houd niet al te zeer van rustig aandoen. Meestal ben ik vroeg op, maar ik kan ook uitslapen. Cultuur (tempels, steden, eten en drinken) vind ik het leukst. De natuur van Azië zal ook geweldig zijn. Ik heb een grote interesse voor het boeddhisme in Laos, daar
wil ik zeker ook heen. Er schijnt in zo’n plaatsje (ik kan de naam niet terugvinden) een immens tempelcomplex te zijn in de bossen. De Aziatische keuken (of het nu Japans, Indonesisch, Thais, Chinees ) is, is mij eigenlijk altijd bevallen. Azië vind ik een interessant continent, omdat veel landen van dit continent opkomend economieën zijn.
Mijn hobbys zijn schrijven. Vraag me ernaar als je er meer van wil weten. Lezen, ik houd van vele genres van science-fiction, fantasy tot gewone literatuur. De Japanse manga en anime intereseert mij ook. Over voetbal kan ik ook vaak een gesprek beginnen. Ook houd ik van discussiëren over van alles en nog wat (economie, cultuur, godsdienst, en nog meer). Zelf vind ik het een geweldige + als je ook van discussies houdt.
Reizen zal straks ook een hot onderwerp worden op mijn agenda. Ik ben naar Barcelona, Malta, Florence, Nice, Israël, Sint-Petersburg in bijna twee jaar tijd geweest. Dus je zult met mij geen onervaren reiziger treffen, zolang je in Europa bent. Daarbuiten zal ik ook onervaren zijn. Als je heel andere hobby’s hebt, geen probleem.
Van een reispartner verwacht ik wel iets.
Hij/zij heeft enige ervaring met reizen binnen Europa of misschien daarbuiten :P. Hij/zij is een redelijk rustig persoon, maar heeft wel
veel zin om dingen te zien. Hij/zij houdt geen dingen voor zichzelf,
maar vertelt eerlijk wat ie van me vindt. Dingen voor jezelf houden is
uiteindelijk fataal voor een reis.
Nog 1 ding wil ik duidelijk hebben: je bent niet in alle dingen samen verantwoordelijk. Als een van de twee de papieren bij zich houdt (bijv.
passpoorten, visa, weet ik veel) en die raakt die persoon kwijt, draait
die persoon ervoor op. Niet allebei.
Reizen is vet!
Je kunt me mailen op: Luciengaatnaar@hotmail.com, dan spreken we alles wel door.
Dag, Lucien