Reisgenoot gezocht spaans leren

delete

Hoi!

Ik ben vanplan 3 maanden naar Malaga te gaan met Babel Idiomas (slechts 1050 euro!) Heb jij nog goede ideeen?

Groet, Frank

delete

Frank, waar verblijf je in die 3 maanden? zou je mij kunnen vertellen hoe het allemaal geregeld is? ik wil namelijk ook voor meerdere maanden daar blijven, eerst de taal leren, dan werken en misschien wel wonen…
groetjes

ik ben ook benieuwd naar je reactie frank, ik vertrek in 31 aug, naar malaga wil ook een studie of cursus doen uiteindelijk maar zoek eerst een goedkope slaap plek.
groeten

het onderdak kan door de school worden geregeld, enkost daar voor 3 maanden ook ongeveer 1050…(eigen kamer) dus dan word het wel weer het dubbele… maar ik denk niet dat je ergens anders goedkoper kunt blijven voor 3 maanden…

Ik vetrek Vrijdag, en heb alleen mijn cursus en vlucht geboekt. Ik denk dat ik eerst een paar dagen in een hostel verblijf, en daarna per 1 Sept een kamertje zoek.

Misschien tot in Malaga!

Spannend! Nou ik wens je heel veel succes, en laat me weten hoe het daar allemaal is gegaan…

Have fun !!

Fresh_a, heb jij al een kamer gevonden?

Nee nog niet… ik weet ook nog niet of ik dit jaar een cursus ga volgen. omdat ik eigenlijk niet naar school zou gaan dit jaar, maar ik hoorde dat ik toch was aangenomen, dus ik moet nog even kijken hoe en wat, want op school krijg ik ook spaans, dus misschien kan ik eerst beter op school de basis leren…dan kan ik me al een beetje verstaanbaar maken daar… en dan bijvoorbeeld in de zomervakantie gaan…bij de school waar ik naartoe wil gaan in malaga, kun je ook een kamer regelen, is wel dubbel zo duur maar dan heb ik in ieder geval iets…

voor mij word het ook een hostelletje en ga daar verder kijken naar mijn volgende stappen een spaanse curses heeft vele voordele maar heb nu ook een uitgebreide gratis zelf curses op internet gevonden genaamd coffee break spanish.