Reisgenoot gezocht september 2013

Beste mensen,

ik ben dit jaar van plan om 3 weken in september op vakantie te gaan. Al jaren ga ik met een georganiseerde groepsreis op vakantie via Shoestring (heel veel vrienden aan over gehouden!) Dat bevalt me iedere keer weer heel goed maar dit jaar wil ik het op een andere boeg gooien. Het lijkt me leuk om rond te reizen op eigen houtje.

Ik ben zelf arts en (M) 25 jaar. Humor vind ik zeer belangrijk en hierdoor heb ik snel contact met mensen. Ik ben op zoek naar reisgenoten (tussen de 20-30 jaar) die het leuk zouden vinden om bijvoorbeeld door Bolivia of Namibie te reizen. Mijn budget ligt wat hoger dan de gemiddelde backpacker denk ik en daarom is het fijn als mijn reisgenoot niet al te veel beknibbeld. Hou van lekker eten en een feestje op zn tijd moet kunnen. Qua landen kunnen we het een en ander natuurlijk nog overleggen. De eerder genoemde landen zijn meer een richting in het soort land. Onbekend maakt bemind! Woon zelf trouwens in Utrecht.

DR87,

Misschien ook een idee om je aanvraag voor een reisgenoot in de Bolivia of Namibie forum te plaatsen.

Success.

Maleisie ook een optie??

bedankt voor je reactie via de inbox. Ben inderdaad aan het overwegen om een x met shoestring te gaan. Was wel benieuwd naar jouw ervaringen/ belevingen. Ik was namelijk anderhalf jaar geleden met kras gegaan, zat ik veel tussen ouderen, lang in de bus en strakke programma’s. Ik zag dat shoestring je wel veel vrijheid geeft…