Ik ben Tine (26jaar) en ben op zoek naar een reisgenoot of reisgenote.
Voor mij persoonlijk is het een gloednieuw avontuur als backpacker dat ik tegemoet wil gaan.
Ik ben een plantrekker maar alleen op stap gaan is natuurlijk niet aan mij besteed.
Aangezien veel mensen in mijn omgeving, ofwel het geld niet hebben, of de durf niet, of omwille van andere redenen niet kunnen meegaan … ben ik hier op zoek naar een mogelijke reispartner.
Weet niet of het mogelijk is hier echt iemand te vinden, maar toch een poging.
Ik zoek dus iemand die ook op zoek is naar avontuur, graag hygiene heeft maar geen hoognodige luxe nodig heeft tijdens de hele reis en wil genieten van cultuur en the locals.
Mijn voorkeur qua bestemmingen: Cuba, Costa Rica, Canada (meer bepaald Vancouver regio), Peru … maar ik sta ook voor andere landen open!
Hoi Nathalie,
Zeker een idee! Die landen zijn ook oké voor mij! Maaaar … helaas heb ik nu al moeten smeken om verlof te krijgen dus ik krijg enkel april een stuk en moet zo snel mogelijk daar data in vinden!
Dus als jij jouw reisdata kan verleggen kunnen we mogelijks samen gaan?! in maart zal dus helaas niet gaan. ben nog maar net veranderd van werk en mag al blij zijn dat ik toestemming heb om mijn reis in april vast te leggen. Anders direct hoor!
Mocht er iemand geroepen zijn om in de periode juli-augustus 2013 voor (max.) 3 weken de voornoemde locaties willen afreizen onder de backpacking / outdoor / ‘roughing it’ formule wil doen, ik ben nog steeds op zoek naar reisgenoten! Vancouver staat ook allang op mijn lijstje, maar zal ik allicht niet combineren met een tocht door enkele Zuid-Amerikaanse landen. Het Amazonegebied (Brazilië of Colombia), Peru en Ecuador (Quito) dragen mijn voorkeuren uit, maar andere landen zijn zeker bespreekbaar! Slaak gerust een kreet
Ondertussen al een reisgenootje gevonden?
Ik vertrek 1 april naar Panama, om dan vervolgens via Colombia naar Peru en Ecuador te reizen.
Exacte plannen, zoals hoelang ik ergens wil verblijven of wat ik in een land wil doen, heb ik nog niet.
Mocht je nog een reisgenootje zoeken en je kunnen vinden in mijn plan, let me know!