Hoi allen! Ik, 32-jarige, vrouw vertrekt begin oktober naar Zuid-Amerika. Ben van plan 5 maanden te reizen, ik wil starten in Zuid-Amerika en dan doortrekken naar Centraal Amerika. Heb nog geen concrete route maar het lijkt me leuk om samen met iemand te reizen!
Ben je ook van plan die kant op te gaan en wil je samen reizen? Stuur me dan een berichtje! Groetjes Marlinde
Hoi Marlinde, ik sta op het punt om eenticket naar Santiago te boeken en 4 weken door Chili en Bolivia rond te reizen. Het is natuurlijk altijd leuk om samen dingen uit te zoeken en de landen te verkennen.
Ik heb veel gereisd en ben een man van 39. Zit jij ook in de periode in Chili?
Hasta pronto, David
Goeiedag Marlinde hebt u al concreter plannen voor uw reis? Ben normaal van plan om rond 11 november tot begin januari er op uit te trekken. Normaal zou ik terug naar laos en cambodia trekken( geweldige landen!) maar ben ook echt geintresseerd in midden en zuid-amerika, dus kom ik eens piepen op dit forum. In April volgend jaar trek ik trouwens al met een vriend naar panama, costa rica en nicaragua. Grtjs Hans, 38j en heb ook al redelijk veel rondgereisd
Hey Marlinde,
Ik ben Harold (34) en vertrek half Oktober 2011 naar Zuid Amerika voor 6 maanden.
Weet je al waar je gaat starten??
Ik wil starten in Quito of Lima en dan verder naar Bolivia,Chili,Argentinie,maar volgens mij wil jij net de omgekeerde richting doen???
Heb je of ga je een one-wayticket kopen??
Groet Harold.
Hallo Marlinde,
Ik ben Ivonne, 33 jaar, woon in Zuid-Holland en wil NL komende winter achter laten om naar Zuid-Amerika te gaan. Vertrek okt/nov en half feb weer terug. Ik heb nog geen concrete plannen.
Hoe staat het met jouw vakantieplannen? Al mede reiziger(s) gevonden?
Groeten, Ivonne
Hey
Ik ben 23 jaar en vanaf begin november tot eind november zit ik in zuid Amerika. Mijn reis begint in Argentinië, vervolgens Chili, Paraguay, Bolivia, dan noord Argentinië en tot slot Uruguay. Wat zijn jullie plannen?
Groetjes en ik ben erg benieuwt