Reisgenote gezocht voor rondreis Zuid-Amerika 3 à 4 maanden (vertrek okt-nov)

Hoi allemaal

Ik ben op zoek naar een (liefst vrouwelijke) reisgenote om samen enkele maanden door Zuid-Amerika te trekken. Dit is mijn eerste grote reiservaring, dus iemand met ervaring mag, maar is niet noodzakelijk! Exacte route is nog te bepalen, maar ik dacht aan Chili, Peru, Colombia, Brazilie, Aruba en eventueel Panama. Zin om mee te gaan? Laat me zeker iets weten! Dan kan het plannen beginnen :wink:

Ik ben van plan om vanaf oktober een rondreis door Zuid-Amerika te gaan maken! De route staat voor mij nog niet vast, maar ik zou graag in Argentinië willen beginnen. Ik wil daar ook wat Spaans gaan leren, zodat ik me een beetje verstaanbaar kan maken. Daarna zou ik verder willen reizen door Zuid-Amerika.

Ik heb al wel eerder verre reizen gemaakt, maar niet naar Zuid-Amerika en niet alleen. Toch best spannend, maar veel zin in! Daarom ben ook ik op zoek naar een leuke, bij voorkeur vrouwelijke, reisgenoot, vooral voor het begin (of langer als het helemaal klikt). Deels omdat het toch gezelliger is en leuker om ervaringen te delen en deels omdat het me een veiliger gevoel geeft.

Iets meer over mijzelf: Ik ben 31 jaar en kom uit Tilburg. Ik heb per eind september mijn baan als product manager opgezegd, dus ik ben niet aan einddatum gebonden (of wel: tot het budget op is). Ik ben sportief en ben geïnteresseerd in natuur (sinds ik in Costa Rica ben geweest) en cultuur, maar houd ook van lekker en eten en op het strand relaxen.

Als je interesse hebt om samen te plannen, hoor ik het graag!
Groetjes Phia

Hi Phia!

Wat leuk je plannen te horen en je berichtje te lezen! :slight_smile:
Onze plannen lijken heel erg gelijk te lopen… Mijn plan ondertussen is om in Buenos Aires Spaans te leren voor enkele weken, want ik spreek ook helemaal geen Spaans voorlopig… Daarna dacht ik om Patagonie te bezoeken, Peru en een klein stukje Bolivia en daarna Colombia.

Ik zelf ben 25 jaar en kom uit Antwerpen. Ik neem vanaf november tot eind februari vrij van mijn job omdat het voor mij echt dé moment is in mijn leven om dit te gaan doen … Ik kijk er enorm naar uit nieuwe mensen en nieuwe plaatsen te ontdekken. Net zoals jou kan ik er evengoed van genieten om soms lekker te relaxen en te eten!

Wanneer zou je juist vertrekken? Heb je helemaal geen route in gedachten?
Het zou me heel erg fijn lijken om dit samen te kunnen doen!

Tot snel :slight_smile:
Groetjes, Eline

Hoi, hartstikke leuk! Zou je je e-mailadres naar mij willen mailen dan kunnen we makkelijker contacten! Mijn e-mailadres is phiahuijbregts@hotmail.com. Groetjes!

Hi Eline, Phia,

Hoe staat het met de reisplannen, al ik vragen mag? Ik ben Renske, 31 jaar oud en zou medio Oktober graag richting Zuid-Amerika willen reizen. Spaans leren in Argentinie leek ook mij een mooi begin, en daarna lijkt een bezoek aan Chili en/ of Uruguay me wel wat.

Staan jullie open voor een 3e reisgenote, eventueel? :dag:

Groetjes,
Renske

Hoi Renske,

ik kan alleen voor mezelf spreken, maar wat mij betreft gezellig!
Eline en ik zijn op dit moment aan het bekijken of onze reisplannen enigszins matchen en proberen een keer af te spreken (waarschijnlijk zondag 3 september) om te zien of het klikt.
Zou je je mailadres naar mij kunnen sturen, phiahuijbregts@hotmail.com, dat contact wat makkelijker!

Groetjes Phia

Hey Renske

Lijkt me inderdaad een heel fijn idee!
We kunnen onze reisplannen misschien eens samen leggen en kijken of we samen kunnen reizen!
Lukt het voor jou ook om af te spreken? Je mag me ook altijd mee opnemen in de mail; eline_faes@yahoo.com

Groetjes
Eline