Reisgenoot gezocht voor zuid amerika

Hallo iedereen,

Ik ben een 28 jarige jongen uit Rotterdam
En heb t idee gevat om naar de Caribieen of naar zuid amerika te gaan
Nu ben ik op zoek naar een gezellige reisgenoot die t zelfde idee heeft.
let me know

1 like

Hey,

Hangt ervan af wanneer je wil gaan. Ik ga met een vriendin naar Mexico van 28/4 tot 23/5. Zie ook dit bericht.

Laat maar iets weten als je interesse hebt.

Je gaat al met iemand
waar kom je vandaan

ries_83@live.com

Deze zomer ben ik ook van plan om een tijdje rond te trekken in zuid-amerika. mijn voorkeur gaat uit naar colombia of bolivia…

Hoi

Ik ben een (belgische :slight_smile: vrouw van 34 en ga in augustus 2012 een rondreis maken in Bolivia. De grove planning is Saleres de Uyuni, 1 of 2 trekkings in de Andes, Lago Titicaca en nog een aantal dagen afzakken naar de jungle om wat warmte op te doen. Ik land en stijg op in Santa Cruz (i.v.m. hoogteziekte). Ik ben niet actief op zoek naar een reispartner, maar nu ik toevallig op dit forum kom, wil ik mss toch wel een kansje wagen… Ik wil zeker niet heel de reis samen reizen. Wie mss interesse heeft om bijv. tesamen een trekking te doen van een 6-tal dagen… ?

Bie

Dag Allemaal,

Ik ga deze zomer ook naar Zuid Amerika. Eerst vertrek ik vanuit NL naar Spanje om daar te trekken of te kite-surfen. Daarna heb ik tickets geboekt naar Peru, Cusco, in the heart of Andes en Maya.

Omdat mijn ex en zoontje niet meer meewillen, heb ik twee tickets in de aanbieding voor E750,- enkele reis. We vertrekken dan 12 juli van Madrid en arriveren 13 juli in Cusco. De tussenliggende nacht zullen we overnachten in Lima. De vlucht wordt gevlogen door Iberia airlines en vanaf Lima met LAN airlines, beiden gerenommeerde vliegmaatschappijen.

Als iemand interesse heeft, hoor ik het graag. We kunnen dan een keer ontmoeten om de overdracht te regelen.

Groetjes, Maarten van Oeveren
Een man met 29 levensjaren