Reisgenoot gezocht mei/ juni 2011

Hoi,

Ik ben Adriana, 23 jaar en vertrek op 29 april tot 17 juni richting Australie om te backpacken.
Het lijkt me toch gezellig om een gedeelte samen te reizen! Gaat er iemand in dezelfde periode en heeft zin om samen te reizen?
Laat het weten, misschien kunnen wat afspreken?

Groetjes,
Adriana

Hoi Adriana,

Ik vertrek 8 mei richting Australie.
Wat zijn je precieze plannen?
Misschien kunnen we een keer van gedachte wisselen.

Ik ben 21 jaar en ga voor ongeveer een half jaar naar Australie.

Groet,

Martijn

Hoi Martijn,

Leuk dat je ook rond die tijd gaat.
Mijn plan is om vanaf Sydney een rondje te reizen; Melbourne, Adelaide, Alice Springs Darwin, etc. dan waarschijnlijk wat binnenlandse vluchten richting de Oostkust tot Sydney.
Maar voor 7 weken is het wel kort dus weet niet of het wel haalbaar is.

Wat zijn jou plannen?

Groetjes,
Adriana

Dat is inderdaad een flinke trip. Maar wel een mooie!
Ik ga ook vanuit Sydney verder. Eerst ga ik een maat van me bezoeken die nu al een paar maanden in Sydney leeft en werkt.
Daarna ga ik rondreizen misschien iets vergelijkbaars als jou of gewoon Sydney-Cairns. Als het nodig ga ik dan nog wat werken en dan reis ik vanaf een noodelijke plaats, Cairns of Darwin naar Bali
Me ticket gaat vooralsnog terug in November vanaf Bali. Daar tussenin gewoon zoveel mogelijk zien, doen en genieten haha.
Mijn plannen zijn dus niet echt concreet, ik zie wel wat er op mijn pad komt.

Kan jij je reis qua tijd niet verlengen, krijg je misschien wel alles voor elkaar?

Nee langer vrij krijgen gaat echt niet lukken. Maar ik heb mijn ticket nog niet geboekt, misschien is het ook wel beter om van Sydney tot Cairns te gaan, anders moet ik zo haasten.
Verder heb ik ook nog niets concreets hoor. Maar tof dat je nog naar Bali gaat, en lekker lang!!

Nou misschien kunnen we contact houden en daar wat afspreken… als je het leuk vindt? Moeten we maar even kijken hoe het loopt of we dezelfde route nemen.

Greetz, Adriana

Ik kijk er inderdaad ook erg naar uit. Maar lijkt me leuk! Laat maar weten als je geboekt hebt enz. Dan kunnen we kijken wat de precieze plannen zijn.
We houden contact.

Groeten,

Martijn