Hoi
Ik ben een leuke spontane jonge vrouw van 24 jaar jong uit Schiedam. Die graag op 7 september naar Australie wil vliegen, om daar vervolgens een paar dagen te verblijven en dan naar Cairns te vliegen. Ik wil vanuit Cairns naar Sydney terugreizen, dit i.v.m. het weer en dat ik oud en nieuw in Sydney wil vieren. De planning is te gaan reizen met de bus, via een buspas met ongelitimiteerde km’s. Hoe lang ik wil gaan reizen, geen idee… Ik ga een jaarticket kopen en een visum aanvragen om ook te werken.
Ik zoek een reisbuddy die ook rond die tijd wil vertrekken en misschien samen wil vliegen en ook dezelfde plannen heeft als ik.
Hyves: www.mijanou14.hyves.nl
Mail: [EMAIL=“mijanou_adam@hotmail.com”]mijanou_adam@hotmail.com
Groetjes,
Mijanou
Hoi Mijanou,
Ik vlieg 4 september naar Brisbane. Ik reis dan ook eerst door naar boven. Misschien leuk om samen te kijken/af te wachten hoe de planning verloopt om uit te zoeken of we daar samen iets kunnen ondernemen.
Mijn verdere plannen zijn om via Darwin en Red Centre naar Adelaide te reizen en van daaruit via de kust, Melbourne en Sydney tot ik in december weer in Brisbane ben om terug te keren naar nederland.
Ik hoor het wel even!
Groetjes MAriska, 29 jaar uit noord holland.
Hoi Mijanou en Mariska,
Ik vertrek 15 september vanaf Schiphol naar Cairns (ook ivm met mooie weer) en ik wil net als Mijanou per bus (met ongelitimiteerde km’s) richting Sydney reizen. Onderweg wil ik o.a. naar hervey bay, Fraser Island, WHite sundays, walvissentour tour doen en nog veel meer leuke dingen! Ik ga 3 maanden naar Australie (niet werken, maar gewoon lekker rondreizen en genieten!!). Mijn verdere plannen zijn: SYD-Melb-adelaide-outback/red centre en dan een binnenlandse vlucht naar Perth, stukje westkust en dan vanuit Perth terug naar A’dam. Volgens mij zitten we rond dezelfde tijd in Cairns. Dus misschien komen we elkaar wel tegen;), Groetjes, Janna (28 jaar)
Hallo Janna,
Ik wil ook heel graag naar Fraser Island en de Whitsundays. Ik weet nog niet of ik Fraser gelijk bij aankomst van mijn reis ga doen, begin september. Of dat ik het als afsluiter doe in november.
Waarschijnlijk zouden we wel kunnen plannen om naar de whitsundays te gaan. Ik denk dat ik binnen twee weken vanaf Brisbane daar wel ben aangekomen met de bus.
Ik ga waarschijnlijk een traject doen met hop on-- hop off. (Brisbane-Cairns)
Misschien kunnen we emailadressen uitwisselen voor makkelijker contact…
Ik stuur dat wel via een berichtje naar je toe.
Groetjes Mariska
Hoi meiden
Leuk om te horen dat jullie ook gaan. Heb er zoveel zin in!!!
Het lijkt mij idd leuk om te meeten daar. En dan kunnen we wel zien wat we gaan doen. Ik ga zoiezo ook naar de Whitsundays en Fraser Island, en die laatste is leuk om met een groep te doen. We moeten maar even contact houden met z’n allen.
Groetjes!