Hallo allemaal!
Ik vertrek in september voor een half jaar om te gaan backpacken in Azie, Australie, New Zeeland en Amerika.
In december zit ik een maand alleen in Australie. Zijn er hier mensen die zin hebben om dan een tijdje samen op te trekken? Ik zit er aan te denken om een camper/ auto te huren/ kopen en daarmee richting Sydney te rijden voor een knallende jaarwisseling! Uiteraard via een leuke route!
Alle voorstellen en ideeen zijn zeer welkom!
Ik ben een jongen van 27 jaar en woon in Rotterdam.
Interesse? niet twijfelen, gewoon een berichtje achterlaten!
see ya!
:wereld:
Hi,
Ik ben van plan om in oktober naar australie te vliegen (voor een jaar) en dan vanuit Sydney omhoog naar Cairns en dan weer terug naar sydney voor oud&nieuw.
Waar ben jij van plan te landen? Als je ongeveer de zelfde gedachtes hebben kunnen we misschien een stuk samen reizen. Op zich staat bij mij niets vast alleen dat ik toch wel met O&N in Sydney wil zijn.
Ik ben trouwens 25 (dan 26) uit Tilburg.
Hai!
Wat gezellig! gaan we met zn allen oud& nieuw vieren in sydney!
Ik vlieg waarschijnlijk de laatste week van oktober richting Cairns om vanaf daar naar beneden te gaan. Waarom vlieg jij niet op Cairns (kintagi?)
Maar goed, ik denk ook mijn kerst en oud en nieuw door te brengen in Sydney.
Jongen van 27 uit Rotterdam, waar vlieg jij naartoe? 
Neem even contact met me op op [EMAIL=“mvb28@hotmail.com”]mvb28@hotmail.com.
Groetjes een meisje van 24 uit Amsterdam
Hoi,
Ik ben 28 en kom uit Den Haag. Ik ben zelf van plan om 3 weken naar Thailand te gaan vanaf half november. Dan door naar Australie en dan wil ik beginnen in Adelaide en dan naar t noorden langs de kust,dus Melbourne, Canberra, Sydney en Brisbane enzo. Ik wil zo’s stop-over ticket kopen, want ik wil daarna nog door naar Nieuw Zeeland. Als je dan onbeperkt vluchten mag maken wil ik oud en nieuw in Sydney vieren, lijkt me echt geweldig!
Wie weet kunnen we samen een tijdje reizen?
Lijkt me leuk iets van je te horen.
Heb je toevallig ook hyves? Dan weet je gelijk wat meer over elkaar.
Groetjes Janey