Ik vroeg me af of er meerdere mensen zijn die in oktober naar australie vliegen, korte of lange periode maakt opzich niet zoveel uit.
Ik ga voor een jaar naar australie en wil zoveel mogelijk zelf doen. Ondanks dat lijkt het me gezellig met iemand daarheen te vliegen en wat rond te snuffelen. uiteindelijk ga ik daar wel werken maar niet gelijk de eerst week
Als er meer mensen dit idee hebben , laat vooral een bericht achter.
Ik heb zo’n btje dezelfde plannen. Ik wil eind oktober naar Cairns of Sydney vliegen. En nu weet ik dat ik daar mn weg wel zal vinden maar het lijkt me erg gezellig iemand te hebben die me gezelschap houdt tijdens de vlucht. En mocht dat heel gezellig zijn kunnen we natuurlijk besluiten daarna ook nog met elkaar op te trekken.
Heb jij je ticket al geboekt? Ik heb nu een otpie op n ticket naar Cairns op 27 opktober. Ik hoor het graag van je!
Ooh ja ik ben 24 jaar en vorig jaar n half jaar in Azie gebivakkeerd, nu t virus te pakken
Je kunt mij bereiken op [EMAIL=“mvb28@hotmail.com”]mvb28@hotmail.com
ik heb een beetje dezelfde plannen om ergens in oktober naar Australie te vliegen met een world ticket (+ N. Zeeland en Azie) voor een periode van 3 tot 6 mnd (of langer…als het bevalt).
Ik ben ook op zoek om dit eventueel met anderen te vliegen en wellicht een deel samen op te trekken.