Wie gaat er mee naar australie en nieuw zeeland?
Ik ben van plan om een vriend van me te gaan bezoeken en oud en nieuw te vieren in sydney, voor de rest ligt alles nog open.
Ik wil begin december gaan en terugkomen eind januari.
Mijn leeftijd is 25 jaartjes, dus zou het mooi zijn wanneer jij ook ongeveer zo oud zou zijn.
Lijkt het je wat om in ieder geval de reis samen te beginnen, dan hoor ik het wel.
Ik vlieg 5 december naar Australie om een vriend op te zoeken en rond te reizen voor 7 weken. Echter zal ik tijdens de jaarwisseling in Brisbane zitten aangezien mijn maatje daar woont.
Ik reis van Sydney naar Cairns met een gehuurde auto. Het ticket en de auto heb ik al geregeld. Evenals een hostel voor de eerst week in Sydney (Wake Up) en een hostel in Brisbane voor kerst en oud&nieuw (Brisbane backpackers resort)
Als er iemand een lift nodig heeft, laat maar weten.
Ik vertrek 28 december naar Sydney, dus ik ga ook nieuw jaar vieren daar! Ik blijf waarschijnlijk een paar weken in Sydney en ga dan via de oostkust naar het noorden. Het lijkt mij ook leuk om in contact te komen met mensen die in deze periode naar Sydney vertrekken!
Hoi!
14 dec - 7 jan ben ik in Australie, maar trek van boven naar beneden.
Ik vlieg op Brisbane (waar ik een vriend op zoek), trek vervolgens een stukje naar boven daarna weer naar beneden om in Sydney nieuwjaar te vieren. Hostels nog niet geboekt, meestal zoek ik ter plekke wel iets. Of ik koop daar wat tweedehands kampeerspullen en probeer de route te liften.
12 februari vlieg ik vanaf Auckland terug naar Amsterdam.
Ik vertrek waarschijnlijk 13 dec vanuit Sydney naar Brisbane. Ik moet hier 23 dec zijn aangezien ik al een hostel heb geboekt voor kerst en oud en nieuw. Misschien komen wel elkaar tegen.
hee guys! ik vlieg 23 december naar sydney en ga daar ook kerst en oud & nieuw vieren, daar meet ik ook een goeie vriend van mij dus het wordt sowieso onwijs vet. maar een slaapplek vinden is wel ééécht een ramp! zijn jullie niet bang dat als je op het moment zelf wel kijkt dat je straks zoveel tientallen kilometers verderop zit van sydney? hostels zijn wel echt heeel duur rond die tijd en vol! iemand nog connecties voor slaapplekkie of tips?! thaaaanks en tot in sydney allemaal haha! lieefs Anne
k zit voor de moment in Sydney, maar probeer de eindejaarsgekte hier te ontwijken, het verblijven hier word enorm duur nu. ik denk dan naar NZ uit te wijken