Eind december/begin Januari - Australië & Nieuw Zeeland

Hallo !

Mijn trip door Azië zit er bijna op, tijd om de volgende voor te bereiden !

Ik zou eind december of begin januari richting Australië willen vertrekken, enkele maanden rondreizen (eventueel met een camper) in combinatie met werken.
Hetzelfde in Nieuw Zeeland.

Het voordeligste lijkt me om over Kuala Lumpur te vliegen, met de mogelijkheid om nog even te genieten op een eiland in Maleisië of Thailand…

Ik ben zelf van plan om ongeveer een 6tal maanden weg te blijven. Als het heel erg goed meevalt mogelijk langer.

Naar Azië ben ik alleen vertrokken (wat trouwens geweldig goed is meegevallen), naar Australie/Nieuw zeeland lijkt het me leuker om met een of meerdere mensen te vertrekken en een tijdje samen te reizen.

Ik ben 21 jaar, hou van reizen, feesten, zwemmen, duiken, relaxen, eilanden, … Het mooie leventje dus.

Wil jij rond dezelfde periode vertrekken en nog op zoek naar een reisgenoot, dan hoor ik het graag !

Zonnige groetjes uit de Perhentian Islands :zon02:

Hoi Jeroen,

Jij bent een echte reiziger! Het klinkt geweldig om met een groepje richting Australië te gaan. Ik ben zelf op zoek naar een leuk vakantieland om daar rond te reizen en het liefst nog te werken (ongeveer 2/3 maanden en als het bevalt, langer). Begin januari wil ik vertrekken, dan ben ik 20 jaar. Alleen reizen heb ik nog nooit gedaan, dus om met een groepje te reizen, lijkt mij iets minder spannend. Laat maar horen wat je plannen zijn!

Groetjes, Angela Enthoven. :dag:

Hey,

Ik vlieg begin december naar down under en blijf dan in Sydney de eerste maand.
Vanaf 5 januari reis ik van sydney door naar Adelaide om van daaruit te vliegen naar nieuw zeeland voor 4 weken doorreizen daar.
daarna heb ik nog 7 maandjes over om van Perth weer terug te komen in Sydney voor mijn terug vlucht dus tijd zat om de westkust rustig te bekijken.
Interesse stuur me ff een prive bericht ofzo dan kunnen we misschien ff dingen bespreken ben 23 als ik aan kom daar.

GroetenMaarten

Hey Jeroen, Angela en Maarten,

Ik heb dezelfde ideeen en misschien kunnen we elkaar ontmoeten in Aussie? Ik zit nu ongeveer 1,5 maand in Gold Coast (ten zuiden van Brisbane) en zal hier nog 1,5 maand verblijven. Daarna van Fraser Island, Cairns, Brisbane, Sydney t/m 2 januari. Hierna is het nog een raadsel en ik wil graag zoveel mogelijk zien en ook erg graag ergens 3 maanden (of langer) vestigen om te werken. NZ zou ik ook graag willen zien voor 1 maandje. Na Aussie en NZ wil ik ook Azie intrekken, maar dit is nog de vraag qua financieen.

Ik ben trouwens 22 jaar en wil de tijd van me leven maken hier, dus dat zit wel goed denk ik?

Ik zou graag willen horen wat jullie plannen verder zijn, [EMAIL=“jsoetermeer@hotmail.com”]jsoetermeer@hotmail.com.

Gr Jeffrey

Hey jeroen!

Hoe gaat het reisgenootjes zoeken bij jou?
ik heb al contact gehad met een aantal mensen die rond januari naar australie vertrekken…maar ik zit nu zelf op Hawaii en zal vanuit hawaii dus ook naar australie vertrekken…15 jan op precies te zijn.
ik heb niet meer kunnen afspreken met deze mensen in NL omdat ik toen al naar Hawaii vertrok…maar vind t inderdaad wel een fijn idee dat je iig mensen kan contacten die rond dezelfde daar aankomen…gewoon soort aanspreekpunt zonder verplichtingen…goed ik begin te brabbelen:) je snapt mn punt denk ik wel…
anyway you can contact me if you’re interested.

ben trouwens elisa, tegen die tijd 20

xx