Gezocht: Travelmate Australië dec. 2012

Hallo!

Even voorstellen, mijn naam is Vera (20 jaar). En ik ben vast aan het orienteren voor mijn reis naar Australie in eind december dit jaar. Mijn ‘plan’ is tot nu toe dat ik de kerstdagen nog ik nl ben, en oud en nieuw in Sydney vier. Dat schijnt toch heel leuk te zijn!
Vanaf daar heb ik nog geen idee waar de reis heen gaat. Ik wil in elk geval een paar hotspots bezoeken zoals Fraser Island en Magnetic Island.
Het plan was in eerste instantie om alleen te reizen. Maar het lijkt me ook wel heel leuk om samen met iemand te gaan.

Als iemand rond die tijd ook richting Australie wil/gaat, let me know. En misschien kunnen we samen reizen!

Groetjes,

Vera.

p.s. Tips zijn altijd welkom :wink:

hoi vera,

ik ga ook in december, maar ga voor de kerst al.
hoelang ben jij van plan te blijven?

groetjes

Hee!

ik wil eigenlijk iets eerder gaan, maar heb nog helemaal niets vastgelegd. Het lijkt mij ook erg gaaf om met de kerst in Sydney te zijn. Heb jij al iets geboekt of iets? en welke datum denk je dat je wilt gaan?

Groetjes Desirée

Hoi!

Een vriend van me en ik ( 19 jaar ) willen begin december naar australie gaan, en dan kerst en oud en nieuw daar vieren.
Is het al zeker dat je na de kerst gaat?

Groetjes!

Hoi!

Ik wil dat ook graag doen, kan je me anders even mailen?
dvanderlaan@hotmail.nl

Dankjewel :slight_smile:

Hoi,

Ben jij ook van plan om in December naar Sydney te gaan?

Laat maar weten :slight_smile:

Hallo,

Ik ben van plan rond oktober te vertrekken maar dat staat nog niet vast!

hoelang zijn jullie van plan om in Australië te reizen? Gaan jullie ook werken daar?

Groeten, Gert-Jan

Hoi!

Ik ben nu van plan december 2013, of rond die tijd mijn Australie-reis te gaan maken. Wat zijn jullie plannen? En welke data hebben jullie in gedachten?

Groetjes!

Hoi!

Ik ben al vanaf september in Australie, maar verblijf eerst paar maanden in Melbourne. Ik ben met kerst en oud en nieuw in Sydney. Heb vandaag hostel geboekt voor die periode (23/12 - 2/1). Schijnt snel duurder te worden en vol te lopen, dus snel boeken mocht je van plan zijn daar te verblijven rond de feestdagen. Na oud & nieuw wil ik richting Cairns/Darwin reizen in 4-6 weken. Iemand met zelfde plan?

Gr. Joost

Ja ik ben ook in Sydney met oud en nieuw!!

En ik wil ook richting Darwin gaan! Dat zijn ook mijn plannen, op dit moment ben ik in Perth