Mijn naam is Eline en ik ben 22 jaar. Aangezien ik in de kerstvakantie en de maand januari vrij ben, zou ik graag 3 of 4 weken willen reizen. Ik heb nog geen concrete plannen gemaakt, dus alles staat nog open. Mijn budget is ongeveer 1500 euro. Heb zelf al door een groot deel van Europa gereisd en ben in Thailand en Noorwegen geweest. Verder vind ik het vet om veel de natuur op te zoeken en wil ik deze reis low-budget houden. Mocht je interesse hebben, mail me dan!
Ik ben vrij in de maand januari en wil graag er eventjes tussen uit.
Zoek je nog iemand? Heb je al ideetjes waar je naar toe wil?
Wat dacht je van richting de zon te trekken?
Lekker dat je ertussenuit wilt.
Ik ben momenteel in India en ik ga 5 december naar Sri Lanka. Dan wil ik eind december/begin januari weer terug naar India.
Lijkt het je leuk om 3/4 weken mee te reizen? Aan je budget te zien gaat het wel lukken hier in India. Ik wil graag het zuiden gaan bekijken:
De backwaters in Kerala, Naast de backwaters ligt Amritapur daar wil ik een paar dagen naar de bekende asharam Amma mother (zie website).
dan naar Nagarhole voor het Wayanad wild life sanctuary park, naar Goa, naar Hampi en (evt. Hyderabad) en ik wil dan in Mumbai eindigen om terug te vliegen.
Als de asharam je niks lijkt kan je ook daarna aanhaken dat je we dan naar de backwaters gaan en het bovengenoemde. Laat maar weten of je het wat vindt. Ik sta open voor verandering :). Ik loop momenteel stage in Bangalore (India) in het ziekenhuis wat een hele ervaring is. Ik hoor graag van je en we kunnen altijd even skypen/facetimen.
Groetjes Annelies
In januari zoek ik ook een reismaatje. Qua bestemming ben ik flexibel persoonlijk denk ik aan landen zoals bijvoorbeeld canada, groenland, india of china.
Ons budget is even hoog dus low budget moet geen probleem zijn. Verder ben ik 25 & huidige in between jobs dus vandaar alle vrije tijd.
Laat het me even weten als je er verder over wil spreken.
Ik weet niet of je inmiddels al een reisgenoot/reis gevonden hebt. Maar momenteel ben ik ook vrij in januari en ook op zoek naar een reisgenoot om samen mee op reis te gaan. Ik zat zelf te denken aan interrail of iets totaal anders.
Hebben jullie inmiddels al plannen gemaakt? Ik ben de komende paar weken vrij en zoek een reismaatje voor een weekje Dubai. Ik sta evt. ook open voor een andere bestemming
Ook ik ben benieuwd of jullie inmiddels al plannen hebben gemaakt?
Ben zelf 23 en ook vrij komende periode Persoonlijk ga ik het liefst naar een land waar ik nog niet eerder geweest ben en aangezien ik al eens in India ben geweest wordt India 't iig niet voor mij, sorry Annelies Mochten andere van jullie andere plannen hebben en/of nog steeds op zoek zijn naar (een) reisgenootje(s) dan hoor ik het graag
Ik ben ook vrij momenteel tot 2 februari. Ik heb zin om even de zon op te zoeken, het liefst low-budget.
Iemand zin om mee te gaan of heeft er iemand al iets geboekt waar ik bij aan kan sluiten?
Ik ben trouwens 28 jaar.