Reisgenootje gezocht voor 3-4 weken backpacken eind januari/ februari

Hallo allemaal,
Ik ben opzoek naar een gezellig backpack reisgenootje voor eind januari/ februari, datum in overleg.
Wat betreft bestemming ben ik ook redelijk flexibel, al ben ik niet iemand die alleen maar een natuurvakantie wil. Daarbij heb ik ook wel eea gezien en zie graag wat nieuws. (ideeën zijn oa Sri Lanka, Myanmar, Mexico, Indonesië, Bolivia, kortom flexibel) Vind het wel belangrijk dat het niet midden regenseizoen is, hou van een lekker zonnetje!
Ben gek op cultuur, door stadjes/ dorpjes lopen en zien hoe mensen wonen/ werken/ eten/ leven of een avondje stappen en lekker uit eten, dagje carnaval in Mexico. Een paar dagen relaxen aan het strand ben ik ook altijd voor in maar geen 3 weken. Wil graag wat zien van een land.
Ik ben 33 jaar en zou leuk zijn als je een beetje rond die leeftijd zat.

Groetjes Eva

Hallo Eva,

Je berichtje staat hier natuurlijk al bijna 2 maanden, dus ik heb geen idee of je nog wel op zoek bent naar een reisgenoot?
Maar ik heb me dit weekend net zitten bedenken dat ik in januari wel graag 3 weken naar India wil gaan. Ik ben er al vaker geweest en zou dan wel graag naar een kindertehuis gaan om te kijken hoe het er nu gaat. Mijn vlucht zal dus ook naar Mumbai gaan. Verder heb ik nog totaal geen plannen en die maak ik eigenlijk ook niet van te voren, want over het algemeen gaat de reis toch anders lopen dan je van te voren bedenkt. En stel dat jou het ook leuk lijkt en we samen zouden gaan, dan wordt het natuurlijk ook al weer anders. Natuurlijk probeer ik wel de laatste paar dagen even lekker op het strand te zijn in bijvoorbeeld Goa, wat tot nu toe nog steeds niet is gelukt.

Oh er staat al weer een heel verhaal, maar voorstellen is nog niet echt gebeurd. Mijn naam is Erik Koekoek, ik ben 35 en kom uit Hoogeveen. Hier heb ik in mijn dagelijkse leven een hoveniersbedrijf en in de winter probeer ik er toch wel even tussen uit te knijpen. In het verleden heb ik gelukkig wel langere reizen gemaakt. Tja en als je nog meer wil weten hoor ik het natuurlijk graag.

Nou ik hoop een berichtje van je terug te ontvangen.

Met vriendelijke groet

Erik Koekoek

Hoi Eva, ik ben ook van plan om te gaan reizen in januari. Hoe of wat staat nog niet zo vast. Het liefst om lekker cultuur te snuiven, afgewisseld met natuur en een beetje zon. De aziatische cultuur ( tempels e.d.) vind ik erg mooi. Maar de maya cultuur is natuurlijk erg intressant. Ik ben nog een beetje in dubio. Misschien leuk ok een keer te meeten? Lijkt me leuk om wat van je te horen. Zelf ben ik trouwens 29 jaar. Groetjes