Reisgenootje gezocht voor 3-4 weken backpacken eind januari/ februari

Hallo allemaal,
Ik ben opzoek naar een gezellig backpack reisgenootje voor eind januari/ februari, datum in overleg.
Wat betreft bestemming ben ik ook redelijk flexibel, al ben ik niet iemand die alleen maar een natuurvakantie wil. Daarbij heb ik ook wel eea gezien en zie graag wat nieuws. (ideeën zijn oa Mexico, Indonesië, Sri Lanka, Myanmar, Bolivia, kortom flexibel) Vind het wel belangrijk dat het niet midden regenseizoen is, hou van een lekker zonnetje!
Ben gek op cultuur, door stadjes/ dorpjes lopen en zien hoe mensen wonen/ werken/ eten/ leven of een avondje stappen, misschien dagje carnaval in bv Mexico. Een paar dagen relaxen aan het strand ben ik ook altijd voor in maar geen 3 weken. Wil graag wat zien van een land.
Ik ben 33 jaar en zou leuk zijn als je een beetje rond die leeftijd zat.

Groetjes Eva

Hoi Eva!

Ik zoek een reismaatje voor februari om door Chili te trekken voor 3-5 weken.
Hoe zijn jouw plannen nu?

Grtjs Lisa (27)

Hi Eva,

Wat dacht je van Cuba?
Ik ben in elk geval van plan om in 2015 die kant op te gaan, ik ben een ondernemend type. Hou er niet van om dagenlang op het strand te zitten. Hou van stappen, heb onlangs salsadansen opgepakt ;).
Ik ben zelf ook 33 jaar, na een lange relatie ben ik nu 1/2 jaar single. Ik woon in Alkmaar.

Ik hoor het van je.
Gr. Mirjam

Hoi Lisa, ik ben de hele maand januari in Peru en ben nog aan het bedenken waar ik daarna naar toe wil. Afhankelijk van of ik van te voren een reismaatje vind, want ik vind zuid Amerika niet heel erg veilig zo in mijn eentje. Wat wil je precies tijdens je reis? En wil je alleen chili doen, of ook door naar argentinië bijvoorbeeld? En kan je pas in februari weg, of zou je ook al eerder richting Peru kunnen/willen komen? Groetjes Ailene van den Broek