Reisgenootje gezocht voor 3-4 weken backpacken eind januari/ februari

Hallo allemaal,
Ik ben opzoek naar een gezellig backpack reisgenootje voor eind januari/ februari, datum in overleg.
Wat betreft bestemming ben ik ook redelijk flexibel, al ben ik niet iemand die alleen maar een natuurvakantie wil. Daarbij heb ik ook wel eea gezien en zie graag wat nieuws. (ideeën zijn oa Sri Lanka, Myanmar, Mexico, Indonesië, Bolivia, kortom flexibel) Vind het wel belangrijk dat het niet midden regenseizoen is, hou van een lekker zonnetje!
Ben gek op cultuur, door stadjes/ dorpjes lopen en zien hoe mensen wonen/ werken/ eten/ leven of een avondje stappen en lekker uit eten. Een paar dagen relaxen aan het strand ben ik ook altijd voor in maar geen 3 weken. Wil graag wat zien van een land.
Ik ben 33 jaar en zou leuk zijn als je een beetje rond die leeftijd zat.

Groetjes Eva

Hee Eva,

Ben benieuwd of je inmiddels al een reisgenootje gevonden hebt? Ik ben nu in Australië en ben van plan om rond 28 feb (als mijn terugvlucht geboekt staat) nog naar Indonesië te gaan. Het soort vakantie dat jij beschrijft spreekt me ook aan, een mix van alles en vooral wat zien van een land. Mocht je naar Indonesië willen gaan en nog op zoek zijn naar een gezellig reisgenootje, stuur me een berichtje :).

Groetjes Lianne, 25 jaar