Reisgenoot gezocht feb 2010

Halloooooo

Ik ben Shai 19 jaar en kom uit Groningen.
8 Feb. vleig ik van Amsterdam naar Sydney. Ik ben van plan om ongeveer 3 maanden weg te blijven. Graag zou ik in die 3 maanden ook naar n-z willen. Echt plannen voor deze reis heb ik nog niet. Heb nog niks vast staan. Ook lijkt het me tof om een auto of camper te huren/kopen. Ben ondertussen in bezit van een rijbewijs. Het je leuke ideen en lijkt het je leuk om misschien samen te reizen of een deel? Dan hoor ik het graag van je!

Groet Shai

Hallo Shai!

Ik word 5 februari 19 en 12 februari vertrek ik richting Sydney. Ik heb net een paar een geleden mijn rijbewijs gehaald. Ga ongeveer 3 maanden weg… Ik wil in ieder geval langs de oostkust naar boven reisen verder heb ik totaal geen plannen… Ga je ook met een organisatie?

Groetjes Charlotte

Hallo Dames
Ik ben Manon, 23 jaar en ik vertrek 8 februari naar Sydney (net al jij Shai. Ik vlieg via China Aiirlines, duurt 36 uur). Voor ongeveer een half jaar. Ik heb alles zelf geregeld, niks via een organisatie.
Via dit forum ben ik in contact gekomen met Esther en Marloes die ook rond februari vertrekken. Ik was van plan om 14 janauri naar de vakantiebeurs in de Jaarbeurs in Utrecht te gaan en heb hun uitgenodigd. Toen is het idee ontstaan zoveel mogelijk mensen bij elkaar te krijgen die rond februari naar Oz gaan, om ideeen en intesses uit te wisselen met elkaar. Als je nu met of zonder een organisatie gaat, maakt niet uit. De lijst bestaat nu uit 9 mensen.
Hierbij zijn jullie van harte uitgenodigd! de kaartjes voor de vakantiebeurs kosten 12,50 online, houdt daar wel rekening mee. Maar als je met elkaar een drankje ergens doet, ben je ongeveer evenveel kwijt en nu kun je ook nog op de beurs ideeen opdoen.

Als je zin heb om te komen, stuur dan even een mailtje naar me: [EMAIL=“manondeusjen@hotmail.com”]manondeusjen@hotmail.com
Mocht je niet in staat zijn om te komen, maar in iederval wel op de e-maillijst komen, is geen probleem al is het natuurlijk veeeeel leuker om erheen te gaan. De meer mensen, des te beter!

Ook een goede reden om te komen is het volgende. Ondanks dat jullie beide 19 zijn en een rijbewijs halen is het in Australie niet mogelijk om onder de 21 een auto of camper te huren… Dus de beste mogelijkheid om de vrijheid te krijgen van een autohuren is met een groep mensen te gaan waarvan een aantal over de 21 zijn.

Zelf ben ik van plan om zo wie zo voor Tasmanie en de Geat Ocean Road een auto of camper te huren. Zal ongeveer maart zijn, dat ik dit wil gaan doen.

Groetjes Manon