Hallo allemaal!
Ik ben Diederik, ben 20 jaar en ik vertrek 28 januari 2010 naar Sidney. Ik ben van plan om een auto te kopen en dan 6 maanden werkend/rijdend/genietend de oostkust afgaan, naar Darwin, Alice springs en dan terug via Melbourne naar Sidney(uitstapjes included). Ik zoek nog een reisgenoot of reisgenoten die ongeveer dezelfde plannen hebben en willen meerijden. Of mss zijn er mensen die een gedeeltelijk willen meerijden? Laat t maar even weten!
P.S mss doe ik NZ nog aan maar dat weet ik op t moment nog niet.
Hey Diederik,
Ik ben Manon, 23 jaar en ik vertrek 8 februari naar Oz voor een half jaar. Ik wil eerst de zuidkust langs, omdat het dan nog zomer is en vervolgens richting het noorden omdat het daar dan altijd nog lekker warm is. Samen met Marloes en Edith hebben we 14 januari afgeproken om naar de vakantiebeurs in de jaarbeurs in utrecht te gaan. We proberen mensen bij elkaar te krijgen die rond februari vertekken en het leuk lijken mensen te ontmoeten voor vertek om ideeen en interesse uit te wisselen en eventueel een reisgenoot of althans een deel van de reis samen te gaan doen. Missschien vind je het leuk ook mee te gaan. Het kaartje van de vakantiebeurs kost 12,50, maar heb je ook gelijkt te kans de beurs op te gaan en te kijken welke mogelijkheden er zijn in Oz en NZ bijv.
Lijkt je het wat, stuur dan even een mailtje naar me: [EMAIL=“manondeusjen@hotmail.com”]manondeusjen@hotmail.com dan zet ik je op de e-maillijst.
Groetjes Manon