Januari/Februari 2010 voor +/- een jaar naar Australie

Hallo, Ik ben Kevin (21) en ik wil begin volgend jaar naar australie.
Nu lijkt het me toch leuker om samen met iemand te gaan, of iig de eerste paar weken/maanden net hoelang het klikt, omdat het volgens mij veel leuker is om de ervaringen te delen, dan dat je alles alleen doet. En met z’n 2en lijkt het me toch prettiger beginnen dan als je er helemaal alleen voor staat.

Ik heb totaal geen route in m’n hoofd zitten, want ik ben niet echt een planner, het lijkt me sowieso leuk om de hele oostkust af te gaan en daarna nog naar het midden of zelfs de westkust.

Mijn doel is eigenlijk gewoon veel genieten, feesten ben ik ook niet vies van, veel zien en doen, Afentoe werken omdat ik nooit voor een jaar lang kan sparen… en er een geweldige ervaring aan overhouden.

Lijkt dit je iets/ ben je ook op zoek naar een reismaatje… dan mag je me best een mailtje sturen of toevoegen op msn:nod:

Groetjes!

[EMAIL=“Kevin2507_v@hotmail.com”]Kevin2507_v@hotmail.com

.

Hey Kevin,

Ben je nog aan het zoeken naar een reisbuddy??Die ook van feesten houdt en genieten? Ik ben net als jij van plan om ergens in december/jan richting Oz te gaan en wel kijken waar het schip strandt. Ik wil ook surfen en misschien een oud auootje kopen om zelf te kunnen cruisen. Ik wil gewoon een toptijd hebben, leuke mensen ontmoeten, mooie dingen zien en feesten…

Ik ben alleen ietsjes ouder dan jou, 25, maar dat lijkt mij no problemo…o ja ik ben een vrouw.

Groetjes Sanne

Als je nog iemand zoekt en het lijkt je leuk om met mij contact te houden kunnen we misschien hyven??:dag:

Eei sanne! ja ik ben nog steeds op zoek hoor!
Surfen, auto’tje kopen en kijken waar het schip strand klinken mij als muziek in de oren! zo zie ik het precies voor me.
Gewoon veel genieten en een hele leuke tijd beleven…
Ik word over 3 weken 22 dus valt opzich wel mee met de leeftijd hoor. Ik heb er in ieder geval geen problemen mee!

Voeg me maar toe op hyves!
Kevin2507.hyves.nl

Groetjes!

Sanne? heb je ondertussen al iemand gevonden, of ben je niet zo actief op de computer…
:slight_smile: