Ik zoek een leuke, enthousiaste, avontuurlijke reisgenote met een flinke dosis humor en doorzettingsvermogen.
kreeg vanavond te tip even te kijken op [www.couchsurfing.com].
echt geweldig om af en toe bij iemand te ‘couchsurfen’ de verhalen van een 'local’te horen en je mee te laten nemen naar interessante plekken.
ik zit al best een tijdje met het idee om er eens een jaartje tussenuit te gaan. gewoon om eens te zien hoe mensen in een ander werelddeel leven en een hoop mee te maken en te zien. kortom; gewoon een geweldige tijd te
hebben.
De landen die ik zowieso zou willen zien zijn: India, Thailand, Costa Rica en Brazilie. (over alles valt te overleggen natuurlijk:smile: )
Ikzelf ben 20 jaar oud, ik woon in katwijk aan zee en ben net klaar met mijn opleiding interieurstyling en nu zoekend naar mijn levensdoel (haha dit klinkt triester dan het is)
kan jij ook niet wachten om samen met mij dit geweldige avontuur werkelijkheid te maken?
stuur me dan een mailtje en wie weet zie/spreek ik je snel.
Groetjes,
Jet
P.S. overgens lijkt me ook leuk als je openstaat voor dingen als: hitchhiken, couchsurfen en vrijlligerswerk doen.
hi hi okay, ik kan dus NIET berichten plaatsen…
Nog een keer:
Leuke plannen heb je! Ik wil deze zomer voor ongeveer 2 maanden weer weg en het liefst naar Azie.
Vorig jaar ben ik 4 maanden naar Guatemala, Ecuador, Peru en Bolivia geweest. Heb in Guatemala vrijwilligerswerk gedaan en spaans geleerd. Was een hele bijzondere ervaring en dat wil ik weer weer weer!
Grappig dat je over je levensdoel begint: heb tijdens de reis ook ‘het licht’ gezien en ben ipv de universiteit, de kunstacademie begonnen (veeeel betere keuze)! Vandaar dat ik ook alleen in de vakantieperiode weg wil gaan.
Ik begrijp uit je bericht dat je een jaar weg wilt, maar misschien valt er wat te regelen.
Thailand schijnt verschrikkelijk mooi te zijn en India een ontiegelijk indrukwekkende cultuur. Beiden absoluut interessant dus!
Ik ben voor nu vanalles aan het onderzoeken wat de mogelijkheden zijn voor deze zomer. (china, maar vooral Mongolie (niet die treinreis, maar gewoon zelf proberen) spreken me ontiegelijk aan) Wie weet zitten we straks samen in een bus te hoppen naar een of andere markt in weet ik veel waar!
Chao!
ow, ik ben trouwens ook 20…
Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.
Ik begin me nu te realiseren dat een jaar weg waarschijnlijk niet zal gaan lukken. (financieel gezien dan)
Ik denk dat onze plannen wel aardig overeenkomen en omdat ik weer wil gaan studeren (waarschijnlijk journalistiek) is het voor mij natuurlijk handig als ik terug ben als het nieuwe schooljaar begint.
Stomme vraag hoor maar ben je eigenlijk M of V want ik kan dat niet uit je bericht opmaken.
Aan welke kunstacademie studeer je? welke richting? en waar woon je eigenlijk?
Hierbij maak ik een einde aan dit vragenvuur:p
hier -> [EMAIL=“jparlevliet@msn.com”]jparlevliet@msn.com mijn emailadres.
Ik wil graag zuid amerika zien. Liefst in november. Ik had gedacht aan Peru, Bolivië, argentinië en in Januari Brazilië. Als je eens wilt praten mijn emailadres is anitavorstenbosch00@hotmail. Groetjes Anita Vorstenbosch