Reisgenoot gezocht Azie sept/okt 2011

Hallo,

Ik ben Daisy 21 jaar. Ik ga in sept/okt backpacken door Azie. Ik wil graag voor 3 maanden naar thailand, laos, cambodja en vietnam en als het me bevalt wil ik hier nog maleisie en indonesie aan vast plakken!

Heb jij dezelfde intersesse en lijkt het je leuk om met mij delen samen te reizen laat dan een berichtje achter!

groetjes

Hallo Daisy,

Ik ben ook op zoek naar een reisgenoot om mee in Aziƫ te gaan backpacken.De droom om een reis te maken achtervolgt mij al een hele tijd. Aangezien niemand uit mijn vriendenkring rond september 2011 kan vertrekken heb ik besloten via deze weg een reisgenoot te zoeken. Ik ben een avontuurlijk en flexibel iemand. Ik zou graag in Thailand beginnen omdat dit mij een ideaal land lijkt om als beginnende backpacker naartoe te gaan. De reisduur die ik in gedachten heb is ongeveer 3,4 maanden. Mocht het je aanspreken zou ik graag eerst afspreken om te kijken of het klikt.

Groetjes,
Dieke

Hallo Dieke,

Leuk dat jij ook dezelde droom hebt om te gaan reizen. Dit is dan ook mijn eerste reis die ik echt al lang wil gaan maken. Bangkok lijkt mij ook het beste om te starten. Heb jij al een idee hoe je wilt gaan reizen en wat je allemaal wilt zien? low butget of iets meer luxe?

Hoe oud ben je en waar kom je vandaan? dit is mijn e-mail adres: lady_daisy2@hotmail.com

groetjes

Hee,

Ik ben Anneloes, dan 19 jaar en klaar met de opleiding SPW jeugdzorg.

Ik ga in oktober ook naar Thailand en zoek nog een reismaatje. Ik wil hier een maand blijven en dan doortrekken naar Nieuw-Zeeland.
Wat zijn jou plannen precies? Heb je al een ticket?

Groetjes Anneloes

Hee Anneloes,

Ik vlieg samen met een ander reisgenootje 11 sept naar Bangkok. Weet jij al wanneer je gaat?

Groetjes Daisy

Hee Daisy,

Ik vlieg 3 oktober naar Bangkok, ik weet niet lang jullie in Thailand willen blijven en wat jullie plannen zijn, maar mischien kunnen we daar samen iets gaan ondernemen?

Kun je ook iets meer over jezelf vertellen?

Groetjes Anneloes

Hee ik denk dat we rond die tijd in het noorden of zelf al over de grens in Laos zijn.
Wordt lastig ondernemen dan samen sorry!

Groetjes