Reismaatje Thailand gezocht voor december/ januari tot ... ?

Hoi!

Ik ben Annelies, 24 jaar oud en bijna student af.
Na 6 jaar studeren is het tijd voor een mooie reis :slight_smile:

Een reis door een land in Aziƫ trekt me erg aan.
Thailand staat hoog op mijn lijstje. Ik had voor mezelf bedacht dat ik in december/ januari wel graag met mijn rugzak, op het vliegveld wil staan om een drietal maanden door Aziƫ te reizen. Ik begin of eindig mijn reis in China om een vriend op te zoeken.

Ik heb nog niet veel backpack- ervaring, het lijkt me daarom erg leuk om deze reis te starten met een reisgenootje (m/v). Ik hou van reizen zonder planning en zien waar je terecht komt. Verder hou ik van cultuur, avontuur, relaxen en een drankje drinken in de stad.
Ik heb geen vaste plannen, dus sta open voor leuke ideeƫn!

Kan je je enigszins vinden in mijn verhaal en zit je ook over reizen in Aziƫ na te denken, stuur me dan een berichtje.

Groetjes van Annelies:wereld:

Hallo,

Ik las je berichtje en dit trok mij erg aan. Ik had eerst in mijn hoofd om naar australie en nieuw-zeeland te gaan. Maar door mij ook meer te verdiepen in azie ben ik hier ook enorm enthousiast over geworden. Ik wil graag ergens in november weg om in een ander land een keer oud en nieuw te kunnen vieren. en vervolgens maar zien wat ons brengt. Het lijkt mij leuk om dit samen met iemand te doen. Ben zelf 24 en hoop eind juni af te studeren, daarna nog even aan het werk en lekker op reis. Ik hoop wat van je te horen.
groetjes Wendy