Reisgenoot voor Azië gezocht, 30-45jr, 3 weken in januari (eventueel februari)

Ik ben op zoek naar een reisgenoot (vrouw, 30-45 jaar) die net als ik graag door bijvoorbeeld Thailand wil trekken (een ander land is zeker bespreekbaar). Ik ben redelijk gebonden aan de periode januari (eventueel februari) in verband met werk. Helaas is het voor mijn vrienden onmogelijk om in deze periode vrij te nemen, vandaar dat ik via deze weg een gezellige reispartner zoek.

Zelf ben ik een positief ingestelde vrouw, makkelijk in de omgang. Ik zoek een reispartner, omdat ik samen reizen leuker vind dan alleen. Ik zoek dus eigenlijk een reismaatje die met mij ongedwongen wil genieten van de Aziatische cultuur. Wat ik van mijn reispartner verwacht, is dat zij ook positief is ingesteld en vooral als doel heeft om 3 weken volop te genieten en het avontuur aan te gaan. Voor mij hoeft de reis niet per definitie vooraf vastgelegd te worden. Zeker Thailand schijnt goed zelfstandig te bereizen te zijn.

Als je geïnteresseerd bent, dan hoor ik graag meer over jouw motivatie om met een reismaatje te reizen, over je interesses en verwachtingen.

Ik ben benieuwd…

Groeten,
Noor

Hi Noor,

ben vorig jaar in Thailand geweest. Hebben 3 weken heerlijk relaxed rondgetrokken. Heel mooi land, erg vriendelijke mensen en heerlijk eten! Zou er best nog een keer naartoe willen of anders naar Laos, Vietnam of Bali bijvoorbeeld. Kan helaas niet in januari, wel in februari maar dan liefst 2 of max 2,5 week ivm werk. Mocht je interesse hebben, laat het gerust weten! Ben vrouw (niet lesbisch), 39 jaar.
Ik hoor het wel!

Hallo,

Bedankt voor je bericht! Een ander land dan Thailand vind ik ook prima. In Vietnam ben ik al geweest, maar dat sluit niet uit dat ik daar best nog eens heen zou willen. Laos en Cambodja staan ook nog op mijn lijstje (Ik ben wel in Phnom Penh en Siem Reap geweest). Ik moet uiterlijk 15 februari weer terug zijn i.v.m. mijn werk. Vandaar dat januari mijn voorkeur geniet.

Wat ik verwacht van een reisgenoot: met tweeën is gezelliger dan in je eentje. Zelf ben ik erg makkelijk en positief ingesteld. Ik zoek dat ook in een eventuele reisgenoot.

Kun/wil je wat meer vertellen over jezelf?
Groeten,
Noor