Reisgenoot gezocht Azie 2010

Hoi reizigers!

Ik ben Eva 22 jaar en wil in januari op reis gaan tot eind augustus.

Ik heb een goedkoop enkeltje naar Maleisie geboekt
eenmaal daar zie ik dan wel hoe ik de landen die ik wil zien ga bezoeken.
De volgende landen zat ik aan te denken India (taj mahal- agra-varanasi) Bangladesh-nepal-tibet Thailand -Laos- Cambodja- Indonesië (Filippijnen)

alles staat verder openen, behalve het ticket,dus ik begin in maleisie.
Wie heeft er zin om mee te gaan?
Ik denk aan een avontuurlijk, low budget vakantie veel cultuur zien maar af en toe ook een feestje vieren.

Groetjes

Hallo Eva,

Ik ben Nadine en ik ben 22 jaar.
Ik heb wellicht interesse om met jou naar Azie te gaan. Het lijkt me een hele uitdaging!
Ik moet wel eerst kijken hoe ik dat met school ga regelen en met mijn geldzaken.
Ik woon in Groningen en wilde dit schooljaar aan een mbo opleiding beginnen.
Omdat ik de afgelopen jaren nogal wat dingen heb meegemaakt (niks ernstigs) lijkt het me super om er tussenuit te gaan.
Kun je me een schatting geven hoeveel geld het in totaal gaat kosten?
Heb je interesse?
Laat het me dan weten.

Groetjes Nadine

HOi Nadine,

Leuk dat je reageerd.

Ik heb nu wel wat gespaard.
Ik denk/hoop dat ik hiermee bijna 8 maanden reizen ga redden.
Ticket enkel heen is vanaf amsterdam 380 euro.
En daar natuurlijk beetje budget leven…
Dus moet wel goedkomen, ook met minder.

Heb jij zelf nog voorkeuren van landen? En gaat het lukken met school? Je zou eventueel ook korter kunnen reizen…

Groetjes Eva!

Hoi Eva,

Je bent nog erg jong en zo te zien heel erg enthousiast. Maar wees voorzichtig met op internet plaatsen van je financiele middelen en hoeveel je gespaard hebt.
Het gaat niemand en dan ook niemand aan hoe je er financieel voorstaat. Ook vrienden of familie of kennissen hoeven dit echt niet te weten. Je haalt alleen maar meer en onnodig ellende over je heen. Dit was maar even een kleine tip.
Veel succes met je plannen.

groetjes

Carrie

Hoi Carrie,

Dank je wel voor de tip! Ik heb het gelijk aangepast.
Meer mensen kunnen dit namelijk dit lezen ja!

Groetjes Eva

Hoi Eva,

Ik moet nog beginnen met sparen, dus weet niet of ik het wel bij elkaar kan krijgen. Ik hoop natuurlijk van wel :slight_smile:
Ik zit er dan over te denken om dan 2,5 a 3 week te gaan.
Is dit te kort voor jou of wil je eventueel samen reizen?
Ik zou graag naar Thailand willen, als ik dat nog niet gezegd had, maar een ander land is ook prima.
Ik hou van avontuur, maar vind het ook heerlijk om aan het strand te liggen of te gaan stappen.

Groetjes Nadine

Hey Eva,

leuke plannen van je, zelf wil ik graag eind januari naar Azie reizen maar ik kan maar een maand. wel wil ik heel graag met iemand opreizen die ook lowbudget zoveel mogelijk cultuur zien, ondernemen, eventueel jungelen of surfen, maar ook vooral gezellig reizen. ben nu nog vrij flexibel. voorkeuren zijn wel thailand, vietnam, india, maleisie en laos.

ik hoor wel hoe je er nu voor staat!

groetjes, maret

Hey Eva,

Ik zag je post en ben benieuwd wanneer je precies de planning hebt om naar Tibet te gaan. Wij (een stel van 26) willen graag eind februari, begin maart naar Tibet trekken en om de kosten te delen (Tibet is gewoon poepduur) zoeken we mensen die met ons mee willen. Het is een 9-daagse trip richting de Nepalese grens. Inmiddels hebben we nog een meidje gevonden die met ons meewil dus lijkt het je wat, laat het me dan weten.

Grtz Sietske
teek_it_iesie@hotmail.com