Reisgenoot gezocht AVONTUUR where-ever!

Ik kan hier wel eeuwig op van alles blijven reageren, maar at the end of the day valt het bijna niet bij te houden allemaal… daar naast zijn er zo veel reacties op de meeste topics dat contact lastig wordt… daarom maak ik het de mensen makkelijk, reageer op dit bericht als je geinteresseerd bent.

het betreft een reis die ik wil maken, ingang wanneer we er klaar voor zijn. kan binnen een maand, binnen twee dagen, lekker flexibel!

de reis mag eigenlijk overal naartoe, amerika lijkt me top, turkije, egypte, het lijkt me cool om alle staten van amerika langs te gaan en van alles wat te proeven, maar ook turkije of tunesie en de wat armere landen langsgaan vind ik goed… en ook van het ene NAAR het andere vind ik wat.

ik heb een vast salaris van 900 euro per maand die ik meeneem, en ben bereid wat bij werk te gaan doen, hoe en wat zei ik dan wel weer.

het betreft een vakantie waar ik wil feesten, genieten, waarin ik dingen wil bekijken die ik hier niet kan… ik wil elke week ergens anders wakker worden, k wil de wereld zien waar we in geboren zijn… hoe de meeste van ons leven is als worden geboren in een attractiepark en eeuwig in het reuzenrad zitten… cmon! er is zoveel meer!

ik wil mensen zien, ik wil discotheken in groot en klein, ik wil mensen ontmoeten groot en klein, geel en groen, pimpelpaars, i don’t care. ik wil contacten leggen, culturen proeven, verschillende geloven afgaan, of het nou turkse moslims zijn, afrikaanse rimboe mensen, amerikanen die alleen geloven in de mcdrive of what ever… ik wil in drukke plaatsen terecht komen, maar ook in plaatsen waar maar weinig mensen lopen… rijke plaatsen, maar ook in plaatsen waar ze onze hulp nodig kunnen hebben… ik wil dieren zien, ik wil kou maar ook warmte voelen.

kort gezegd, ik wil leven en leven en leven. deze wereld bied zoveel.

de planning is werken op locatie. de meeste van ons hebben geen zak geld. ik moet zeggen dat het bij een droom blijft voor mij want tot alsnog ben ik nog onervaren, wel moet ik erbij zeggen dat ik van plan ben dat snel te doorbreken. iemand met ervaring zou zeer chill zijn, maar ook onervaren zou leuk zijn ! ook een klein groepje zou leuk zijn. in dit geval stel ik loyaliteit zeer op prijs… al zou iemand de ander totaal niet kunnen uitstaan, probeer een weg te vinden samen… uit eindelijk zijn we allemaal mensen met gewoontes, die er het bete van willen maken in dit leven… haat en nijd helpt niet… maar als je er voor elkaar bent, met zijn tweeen of zelfs een groepje sta je altijd sterker… wie weet wat voor kansen, banen, drankjes, dromen en wat dan ook we gaan zien en verwezenlijken!!

graag hoor ik van jullie. ik sta open voor reacties…

Hallo!

Lang bericht! Wat ik begrijp sta je in het kort overal voor open, duur maakt helemaal niks uit?
Zin om juli/augustus ongeveer 3 weken mee te gaan naar India? Zelf kan ik waarschijnlijk niet langer ivm mijn job. Maar hier heb ik binnenkort hopelijk beter zicht op.
India is een land van uitersten, dus je zal er zo’n beetje alles moeten vinden, van drukke steden als Bombai en Delhi tot traditionele dorpjes waar je een reis terug in de tijd lijkt te maken.
Kosten voor 3 weken zouden volgens mijn schatting tussen de 900 en 1200 euro liggen, afhankelijk van hoe luxe je wilt reizen. Ik zelf probeer me zo veel mogelijk op low budget te richten.

Ik ben 19 jaar en studente indologie aan de UGent. Echt ervaring met alleen reizen heb ik niet, maar wat ik wel in kan brengen is een basiskennis Hindi en veel enthousiasme.

Groetjes Sanne