reisgenoot gezocht Australie & Nieuw-Zeeland 2016 feb-maart-april

Hoi,

Ik ben Gemke een 26jarige fysiotherapeute. Na een geweldige backpack reis in Azië ben ik toe aan een nieuw avontuur. Ik zou graag Australie en Nieuw-Zeeland gaan verkennen in de bovengenoemde periode. Een vaste planning heb ik nog niet gemaakt, het lijkt mij juist zo leuk dit samen met iemand te doen en beleven.

In het ideale geval vind ik een reisgenoot van ongeveer dezelfde leeftijd of iets ouder die net als ik van low-budget reizen houdt, een auto wil huren, lekker wil gaan roadtrippen, duiken misschien?!! Het lijkt me namelijk gezelliger om dit met meer mensen te ondernemen dan in m’n eentje!

Ik ben erg flexibel qua planning en reisbestemmingen, dus suggesties zijn altijd welkom. Het belangrijkste vind ik om lekker wat van Australië en/of Nieuw Zeeland te zien, cultuur op te snuiven, hier en daar wat te feesten, duiken, Nationaal Pakren. Kortom: een leuke tijd te hebben voordat ik weer terug moet naar Nederland.

Lijkt het jou gezellig om met mij dit uit te zoeken en samen te reizen? Neem dan contact met me op en stuur me een mailtje. Dan zullen wij een telefoon - date plannen om te kijken of het klikt. En wie weet gaan we samen een reis tegemoet.

Groetjes, Gemke

Hoi Gemke,welkom op wereldwijzer!
Nou mooie vooruitzichten,Nieuw-Zeeland laat zich prima verkennen per auto of camper.
Fietsen is een uitstekende manier om steden of delen van Australië te verkennen.( Sydney)
Heb je al ondertussen het Reisgenoten Forum ontdekt hier op wereldwijzer,Gemke?
Daar kan je een oproepje plaatsen voor een reisgenoot (of meerdere reisgenoten).
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent. Dit geeft je ook een betere kans om mensen aan te trekken tot je oproep.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Gemke !
groet,georgessiam