Reisgenoot gezocht: Argentinie, Chili, Bolivia en Peru

Hallo allemaal,

In maart 2010 stap ik het vliegtuig in naar zuid amerika. Eindelijk ga ik mijn droom verwezenlijken en ik heb er echt onwijs veel zin in. Meer van de wereld zien en lekker doen waar je op dat moment zin in hebt.

Ik ben alleen nog op zoek naar een reispartner. Misschien alleen om te beginnen in buenos aires (argentinie), een stukje van de reis (chili, bolivia en/of peru) of als het klikt de hele reis samen te doen.
Ik heb een goede basis spaans en wil dit daar verder ontwikkelen.

Zijn dit ook zo’n beetje de reisplannen die jij in gedachten hebt en lijkt het je leuk om samen te reizen, let me know!

groetjes fleur

hey fleur!

In April wil ik ook graag naar Zuid-Amerika voor 2 maanden:) De landen waar jij naartoe gaat had ik ook ongeveer in gedachten, alleen misschien costa rica er nog bij.

Ik zal graag ook een reispartner hebben aangezien Zuid- Amerika best gevaarlijk alleen is en het lijkt mij ook een stuk gezelliger! Mijn spaans is ook vrij oke en hoop dat het daar een stuk beter word:) Heb al een half jaartje in Barcelona gewoond, maar mijn Spaans is wel een beetje weggezakt:( Dus is zuid amerika de perfecte kans om het weer op te krikken;)

Als je reageert kunnen we misschien even mailen en meer over elkaar vertellen:)

Groetjes Femke

Hee femke

Wat leuk dat je ook gaat reizen in zuid amerika.
Het lijkt me leuk om de reis in ieder geval met iemand te beginnen en daarnaa verder te zien. Ik wil mijn spaans ook gaan ophalen en wil beginnen in buenos aires. Ik ben alleen wel op het punt om te gaan boeken en heb een leuk ticket gezien op 21 maart. Veel later wil ik eigenlijk niet vertrekken, maar hoe zit jij daar dan in?

groetjes fleur

Ja mij maakt het niet veel uit waar we beginnen haha!
Mm 21 maart… ja da is eigenlijk iets te vroeg. Want ik moet nog tot 1 april werken en pas daarna kan ik weg. Dan maakt het niet uit als het gelijk is… maar 21 maart ga niet:(

groetjes:)