Reisgenoot gezocht! Buenos Aires, Brazilie, Bolivia en/of Chili! Reisperiode 2maanden

Hallo allemaal,

Mijn naam is Renske van den Brand en ik ben opzoek naar een leuke en enthousiaste reisgenoot. Mijn plan is om eind januari of begin februari 2013 een reis te maken door Buenos Aires, Brazilië, Bolivia en/of Chili. Natuurlijk sta ik ook open voor andere leuke ideeën. Het idee is om 2/2,5 maand te reizen. Ook zou ik graag een de eerste week een Spaanse curcus willen volgen.
Ben jij degene die ik ook? Reageer dan:)

Ik heb het jammer genoeg zelf te druk met mijn werk maar wat je wel wil meegeven als tip … probeer zeker ook Colombia mee te pikken. Je kan bijvoorbeeld Spaans volgen in Cartagena, een echte super mooie stad en waar je snel met de boot naar super mooie stranden gaat als Playa Blanca bijvoorbeeld. Lees meer hier: http://www.colombiafacil.com/en/activities/spanish-school/. Succes. Inge.

Hey Renske,

Ik heb een maand vrij tussen half februari - half maart en ik wil een maandje reizen ergens in Zuid-Amerika. Ik heb nog geen keuze kunnen maken, maar ik merk dat ik me vooral orienteer op Colombia (fantastische stranden!). Ik heb al wat reisjes gemaakt, o.a. India, Tanzania en Panama, en ik heb gemerkt dat ik alleen reizen minder leuk vind.
Vandaag dat is dus aan het rondkijken ben op sites als deze, heb je inmiddels al een reisgenoot gevonden of meer een planning gemaakt? Ben benieuwd :slight_smile:

Groetjes,
Marije

Bolivia vond ik ook supervet! Ik was dit jaar in dezelfde periode als jij wilt gaan (van BA via Chili, Bolivia naar Peru en daarna Midden-Amerika). Houd er wel rekening mee dat het Spaans in Argentinie best afwijkt van het Spaans in de andere landen. Ik heb de spaans-cursus in BA gedaan, waar ik achteraf een beetje spijt van had… Veel plezier!

Hai Renske,

Ik verwacht rond half april vanauit Ecuador naar Peru te reizen en wil dan een aantal weken reizen door Peru en Bolivia.
Mocht je ook rond die tijd in de buurt zijn, kunnen we misschien een stuk samen doen?
Daarna is de planning door te vliegen naar Buenos Aires en te reizen naar Iguazu…

Groetjes, Nathalie

Hoi Marije,

Ik wil sowieso heel graag door Brazilie en voor de rest maakt me het me niet zoveel uit. Ik wil alleen wel iets van twee maanden gaan reizen… Dus ik denk dat het lastig wordt en ook omdat jij graag naar Colombia wilt?

Hallo!

Ik ben een beetje laat ermee, maar ik probeer het toch maar!
Heb je inmiddels al een reisgenoot gevonden?

Ik vertrek 28 januari naar Rio de Janeiro en zal 4 weken in Brazil verblijven. Wat ik graag wil zien is Iguassu Falls, Pantanal, Bonito, Ouro Preto, Buzios, Parati, Trinidad, Ilha Grande. Floriapolis lijkt me ook wel tof! Salvador zou ik ook graag heen willen maar ben nog aan het oriënteren. Ik wil zoveel mogelijk zien van Brazil!!

Lijkt het je leuk om een stukje of een heel stuk mee te reizen? Laat het maar zo snel mogelijk weten, wie weet kunnen we hierover iets afspreken…
Lijkt me leuk! Ik ben trouwens Danielle en 30 jaar oud woonachtig in Rotterdam. Ik beheers de Portugese taal.

Ik hoorse van je…

hey Renske!

Ik ben niet van plan om dit jaar al naar Zuid-Amerika te gaan, maar de droom is er wel. Ik ben van plan om over een paar jaar iniedergeval naar Chili te gaan. Ik moet nog even rekening houden met geld, tijd en wat persoonlijke zaken, maar ik zou graag in contact komen met iemand die er ook van droomt om naar Zuid-Ameirka te gaan, er heen gaat of er al heen geweest is… Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen van anderen, en zou er graag met anderen over praten, en eventueel dus over een tijd met wat mensen er heen gaan.

Misschien kunnen wij contact info uitwisselen? Lijkt mij iniedergeval tof… En dat geld ook voor anderen die dit bericht lezen!

Hoi Renske,

Ook ga eind januari op reis en verblijf in Bolivia Sucre in eerste instantie. Valt dat te matchen met jouw wensen? Ik start met Spaanse les en vervolgens vrijwilligerswerk. Daarna ga ik rondreizen. Ik wil een maand of 2 weg blijven. Tijdens mijn verblijf in Sucre heb ik onderdak bij een gastgezin. Lijkt het je wat om (een deel) aan te haken?

Zijn je plannen inmiddels al wat concreter, Renske?