Reisgenoot gezocht april!

Haa lieve mensen!
Ik ben opzoek naar een reisgenootje om te vertrekken eind maart/april naar australie.
Ik ben van plan 2-3 maanden te gaan, maar ik sta voor heel veel dingen open. Ik heb nog helemaal geen plannen gemaakt. Ik ga het liefst niet alleen en al mijn vrienden zijn aan het studeren.
Eigenlijk ben ik dus op zoek naar iemand die gewoon voor de gezelligheid mee wil reizen!

Hiervoor heb ik 1.5 jaar Algemene Cultuur Wetenschappen gestudeerd in Nijmegen maar ik ben gestopt, omdat ik ben toegelaten bij de kunstacademie en dat is wat ik echt wilde.!

nu hebi k dus nog een half jaartje de tijd!
als je je herkent hierin laat het me weten!
Ik ben benieuwd naar de reacties!

Hey,

ik vertrek 16 maart naar het verre down-under. normaal verblijf ik er voor ongeveer een jaar. de eerste 3 weken zal ik normaal in Sydney verblijven.
het is altijd wel tof om al enkele mensen op voorhand te kennen aangezien ik alleen vertrek. mijn planning (die ik nog steeds niet gemaakt heb) is om de volledige south coast af te reizen. mocht je interesse hebben om een stuk mee te reizen mag je altijd iets laten weten.

greetzzz Bartje

Hoi!

Ik wil ook op kort termijn vetrekken naar Australie
Aangezien ik (helaas denk ik) geen 3 maande heb wil ik naar Melbourne vliegen omdaar dan een auto te huren en naar Sydney te rijden in een kleine maand.

Misschien lijtk het je leuk om dit gedeelte van jou reis met mij af te leggen? En dat in Sydney onze wegen scheiden?

Misschien kun je me toevoegen op msn!?
green_eye_grl @ hotmail.com
:dag: