Reisgenoot gezocht, 2 tot 4 wk ZuidoostAzie maart/april 09

Hallo iedereen,

Ik ben Ava (18 jr, female) en ik woon op het moment in Maleisie
Tegen het eind van mijn tijd hier wil ik nog graag in Azie rondreizen, maar liever niet alleen.
Heb nog geen concrete plannen maar Vietnam, Thailand, Laos en Cambodia zijn de landen waar ik me op richt.
Mijn idee is rond eind maart/begin april te vertrekken en dan vanaf Thailand naar boven reizen of vanaf Vietnam naar beneden. 18 april moet ik weer terug zijn in Kuala Lumpur

Als je vergelijkbare plannen hebt (of een ander goed idee), laat een berichtje achter of mail: [EMAIL=“funnyaaf@hotmail.com”]funnyaaf@hotmail.com

Groetjes

Heey Ava!
Wat gaaf dat je in maleisie woont! Hoe is dat gekomen?? Ik ben Willemijn (19 jaar, v) en ben van plan om rond april of mei naar vietnam en/of thailand te gaan. Die cultuur en natuur trekt mij heel erg, en natuurlijk ook de stranden en het weer :slight_smile:
Ben je van plan om gewoon daar heen te gaan en dan verder te kijken of ga je van tevoren wat dingen regelen?
Liefs, Willemijn

Hoi Willemijn,

mijn plannen zijn ondertussen wat veranderd.
Ik heb besloten om 2 weken in Thailand door te brengen en 2 weken in een ander land. Vietnam trekt me ook erg, maar bewaar het voor een volgende keer, als ik meer tijd en geld heb :wink:
Of ik Thailand eerst of laatst doe maakt me niet echt uit.
Mail me maar via funnyaaf@hotmail.com, dan kunnen we verdere details bespreken.

Liefs Ava