Hallo,
Ik ben Bart, 22 jaar en zoek één of meerdere reisgenoten (m/v) rond dezelfde leeftijd voor een vakantie ergens in de periode 14 juli t/m 26 juli.
Opties waar ik aan heb zitten denken:
- Relaxvakantie…, zon, zee, strand
- Roadtrip door Europa
- Met de trein door Europa en verschillende steden aan doen
Maakt me allemaal niet heel veel uit. Belangrijkste is om even helemaal weg te zijn. Combinatie relax/dingen zien spreekt me wel aan.
Interesse? Laat maar horen!
Groeten,
Bart
Hoi Bart!
ik ben 24 (v) en ook op zoek naar één of een paar personen om mee op vakantie te gaan. Zon, regelmatig leuke dingen doen, maar vooral niet teveel verplichtingen. Na een jaar vol studie-activiteit ook gewoon zin om even weg te gaan.
Heb je een bepaald land in gedachten waar je graag heen zou gaan? Zelf zat ik te denken aan Kroatië, daar ben ik al eens geweest, een goed land om een beetje tot rust te komen en toch wat dingen te zien. Of bijvoorbeeld Portugal, nog nooit geweest, maar juist daarom leuk om iets nieuws te ontdekken. Het liefst voor een week ongeveer.
Als je interesse hebt, laat me maar weten!
Groetjes,
Piex
Bart,Piex
Hou me op de hoogte van jullie plannen, aangezien ik ook weekje tussen uit wil.
Interrailen, citytrip of gewoon chillen en dingen zien spreken me enorm aan.
Klein nadeel ik ga hoogstwaarschijnlijk naar Dour Festival dit is van 12 - 15 juli.
Dus er even tussen uit zal wel na 15 julie allez pakt eerder 17 juli zijn.
Vanwege wat slaap in te halen van Dour Festival.
Vanwaar zijn jullie afkomstig? Ik ben van Kessel (België)
Hoi Steven,
we zijn nog een beetje aan het kennismaken op het moment, nog geen concrete plannen gemaakt!
Festival, klinkt leuk! 
Zelf kom ik uit Amsterdam.
Groetjes,
Piex
Piex,
Laat maar iets weten als je meer weet.
Dour festival is echt super chill en alle soorte muziek heb je daar.
Gewoon genieten en luieren + feesten :). Die 4 dagen festival voel je wel