Reisgenoot feestdagen

Hallo

Ik zou er met de feestdagen graag op uit willen, naar Turkije, Spanje, Portugal of Curacao oid.
Ben een spontane, vlotte vrouw van 45 jaar, HBO +,die ook wel gewend is met plezier alleen op pad te gaan, maar daar heb ik nu geen zin in. Ik zou graag samen met iemand gaan, maar vrienden hebben allemaal een druk gezinsleven, dus dat is geen optie jammer genoeg.
Ik ben op zoek naar een leuke gezellige reisgenote, of man zonder bijbedoelingen mag ook :slight_smile:
Een leuke (en betaalbare) groepsreis die me aansprak kon ik nl. niet vinden, ik hou niet van singlesreizen of in een bus 14 dagen in hoog tempo rondtoeren. Waar ik wel van hou is natuur, kunst, musea, muziek en dans, (geen nachtleventype), kamperen, lowbudget.
Ik weet een leuk goedkoop adresje op Curacao, daar zou ik graag eens heen gaan bv. Maar andere opties zijn ook goed.
Wie weet lukt het nog iets te regelen, bij wederzijdse klik uiteraard.
Tot horens?

p.s. als je interesse hebt in eens een weekendje of weekje weg naar bv de Waddeneilanden, Friesland, Twente, Engeland, Ierland etc. etc. reageer dan ook, want ook daar zoek ik mensen voor.

1 like

Hi rosalika, ik heb zojuist even gekeken naar de
Tickets voor Curaçao maar die zijn maar helaas iets te duur… Het idee staat mij erg aan!

Via Wereldwijzer app

Hoi Rosalieke,

Je oproep spreekt me aan en kom graag in contact.
groetjes

Houdt u van shoppen mix kerstmarkt bezoeken? ?

Hallo Rosalieke,
Ik was de laatste dagen nog aan het zoeken en denken om nog iets te ondernemen met de feestdagen maar het bleef hier bij.Toen ik dit bericht zag staan dacht ik stuur een berichtje en zie wel of er een reactie komt.Ik ben een alleenstaande sportieve man die van natuur en cultuur houdt,geen cafe of bar type.Kortom sta voor veel dingen open,geen bijbedoelingen gewoon een leuke reis ergens naar toe.Ik hoor wel.

hallo Fietser
Omdat ik ook graag rond te feestdagen erop uit trek en geen goede reisgenoot heb, ben ik alvast nog even ingeschreven voor
Citytrip Parijs/versailes per bus : nog reisgenoten hiervoor welkom!
Ik ben ook geen bar type maar hou veel vd natuur , cultuur, lezen, wandelen en fietsen.
Hebt u nog concrete reisplannen gemaakt met Rosalieke? tot mals misschien…

Hallo,

Heb je ondertussen al een reisje geregeld voor de feestdagen.

Ik ben sinds enkele jaren alleenstaand, sportief minded
Vorig jaar ging ik 2 maal via groepsreis per bus op reis, niet geheel tegenvallend
Een reisje of weekendje weg naar Waddeneilanden , Friesland, Engeland ,Ierland Schotland, Italie : dit zie ik met een
fijne reispartner best wel zitten

Het lukt mij niet om een pb te zenden dus doe ik het toch maar zo. Nog steeds zou ik
Graag weg willen rond de feestdagen. Misschien leuk om elkaar even te ontmoeten om opties door te nemen en kennis te maken? Over mij: 36, no kids, hbo, randstad, hou van cultuur, natuur, theater en muziek. Relaxen in de zon even zwemmen op zijn tijd ook lekker. Met name de afwisseling. Goed eten, lekkere wijn… Hoop je te horen. Groet, diane

Via Wereldwijzer app

Hallo,
nog wat info over mezelf : reisje tussen Kerst naar Parijs met Verhoeven busreizen…
Ik zoek heirvoor nog een reisgenote/reisgenoot.
Ben 54, 2 kids van reeds 30 en 27. Hou van lezen,pc, wandelen, fietsen, reizen, lekker etentje, glaasje wijn.
Voorts is Yoga, wereldmuziek, toneel, af en toe een opera en concert ook een beetje ‘mijn ding’
Waar ben je woonachtig? Grtjs, Catharine