Reisgenoot Curacao augustus 2007

Hai Mensen,

K ben Nanny, 20 jaar en doe opleidig SPH.
Ik zou met een studiegenootje naar Curacao gaan maar plotseling kan zij niet meer. Ik zie het niet zitten om alleen te gaan… en daarom ben ik op zoek! naar iemand die t leuk lijkt om in contact te komen en om samen te reizen. Misschien ook samen huisvesting zoeken.
Samen is altijd gezellig als alleen toch!
Laat het maar weten … mail me op [EMAIL=“rijke_nanny@hotmail.com”]rijke_nanny@hotmail.com

Groetjes, Nanny.

Als je nog iemand zoekt… Ik heb inmiddels al op veel mensen gereageerd, maar wie weet. En ik vind alles buiten Europa leuk, dus dat zit al goed.

Groetjes Maartje.

Hey, nou ik ben altijd op zoek…!
zou je ook rond augustus naar curacao willen? en wat wil je daar gaan doen dan?

x Nanny

Wat is de precieze datum (voor ik allemaal toezeggingen ga doen). Ik wil graag over een tijdje voor een tijd weg uit nederland. Curacao klinkt al goed. Ik moet wat keuzes gaan maken, want er heeft iig al één iemand serieus gereageerd. En ik ga begin augustus waarschijnlijk iets met mijn moeder en zusje doen.
Wat ik daar wil gaan doen? Daar heb ik nog helemaal niet over nagedacht. Ik heb in de spontaniteit gereageerd, maar heb ook nog niet echt een idee van wat daar te doen is. Wat ga jij daar doen dan?
Of ging je er toevallig stage lopen, want dan is het voor mij denk ik niet interessant. (Omdat je schreef dat je met een studiegenootje zou gaan).

Groetjes Maartje.

Hay,

Nou curacao is denk ik , als je zo maar eve weg wilt, wel interessant vanwege de taal. Je kan lekker nederlands blijven spreken!
Ik ga er eind augustus/ begin sept. heen ( als ik iemand vind mee te gaan). Ik ga daar geen stage lope maar een afstudeeronderzoek doen. Ik hoef dus geen ure te make, maar moet wel ‘’ aan school’'. Ik ga niet met een studiegenootje, die heeft afgezegd. Daarom ben ik op zoek naar een resigenoot.
Je kunt in curacao heel makkelijk in de horeca aan de slag. Dus als dat je wat lijkt…
ik ga daar ook een baantje zoeke in de horeca.

Groetjes!

Hai,

Ik had er nog niet heel specifiek over nagedacht wat ik wil gaan doen. Maar ik geloof dat ik wel meer voor de ontspanning ga. Genieten van cultuur en natuur. Niet dat werken niet ontspannend kan zijn, maar voor mij is het dat op het moment niet. Beetje vervelend misschien.
Dus waarschijnlijk liggen onze ideeen toch iets uit elkaar. Als ik me helemaal vergis, laat maar weten.

Groetjes Maartje.

hey hey,

ik ben Desiree, 20 jaar, woonachtig in Zoetermeer.
ik ben zeker geintresseerd om naar curacao te gaan!
en ik zou daar inderdaad wel in de horeca willen werken, ik ben namelijk2 jaar kok geweest(diploma gehaald) en ik ben nu 3 jaar banketbakker (ben ik nog mee bezig).
zoals je misschien al leest wil ik mijn mbo studie even laten voor wat het is en wat van de wereld gaan zien…

buiten je studie ga je ook van de cultuur genieten of niet? ben je een echt feestbeest(ik niet namelijk) waar woon je?

ik hoop van je te horen!

groeten Dees

hallo,

ik heb je gemaild op [EMAIL=“rijke_nanny@hotmail.com”]rijke_nanny@hotmail.com maar ik krijg de mail steeds trug! dus doe ik het maar via deze weg.

Mijn planning ia om 4/5 maanden daar naartoe te gaan, dus dat komt wel overeen met jou.
Ja inderdaad een baantje is wel makkelijk, en de horeca is ook nog eens leukJ
Ik ga 1 september naar beatstad festival in Den-Haag dus ik zou het liefst daarna vertrekken, maar wel begin september.
Ik volg op dit moment de banketbakkers opleiding, in Leiderdorp(Leiden). Daar ben ik nu al 3 jaar mee bezig, maar ik wil er even een jaartje tussenuit!
Even wat van de wereld zien, gewoon werken en geen school. en daarna pak ik mijn opleiding weer opJ
En wie weet leer ik wel een heleboel op curaçao, dat zou nog beter zijn. Maar ik ga er ook heen voor mijn plezier en ik wil dus ook dingen zien van het eiland en gewoon hele leuke dingen doen.

Mag ik vragen waar je onderzoek naar gaat doen? En heb jij al enig idee waar je kan logeren voor zo’n lange tijd? Appartement ofzo?

Groetjes Dees