Reisgenoot: China/Japan, NieuwZeeland/Australie en Amerika half mrt-half juni 2009

Ik ben op zoek naar een reisgenote/reisgenoot 20-30 jr, die met mij mee wil om een korte wereldtour te maken of een deel van de tour mee wil. Ik ben zelf net afgestudeerd en wil graag nog even van mijn vrije tijd genieten. Ik zoek een actief reismaatje die in cultuur is geinteresseerd én in is voor gezellige avonden uit.

Ik ben van plan om half maart in China of Japan te beginnen en daar ongeveer een maand rond te reizen.
Daarna wil ik half april graag naar Nieuw Zeeland of Australie gaan om ook daar een maand te reizen.
vanaf half april zou ik dan graag in Amerika (LA, San Fransisco) nog wat willen reizen.

Wie o wie heeft zin om (een gedeelte) mee te reizen? of heeft zelf een leuk reisvoorstel in deze periode?

Lucienne (V, 25 jr)

Grappig,
Ik ga precies hetzelfde doen, alleen een maand eerder…

vanaf April ben ik ook in Amerika, (LA, Las vegas, SF en wat parken tussendoor)
misschien kunnen we koffie doen en lekker Nederlands praten :stuck_out_tongue:

grappig idd, maar ik ga pas aan het einde langs Amerika, dan ben jij waarschijnlijk al weer weg.

groetjes, lucienne

Hallo Lucienne,

Ik ben een 20 jarige(dan 21) student uit Oldenzaal en ben van plan om begin maart een wereldreis te maken van ongeveer 4 maand.
en wil dan ook naar Australië, Nieuw-Zeeland, Thailand en misschien nog via los angeles naar het zuiden te trekken richting Mexico.

En ik zoek dus ook nog een reismaatje voor de gezelligheid en veiligheid.

Groeten Ruben