Reisgenoot gezocht voor 1 maand Australië/Nieuw-Zeeland vanaf begin/half mei

Hoi,

Mijn naam is Willem van Grasstek, woon in Amsterdam en ik ben 23 jaar. Begin maart wil ik voor een periode van 4 maanden een wereldreis gaan maken door China, Vietnam, Indonesië, Australië, Nieuw-Zeeland, Argentinië en Brazilië. Nu zoek ik een reispartner voor de 3e maand van mijn reis door Australië/Nieuw-Zeeland vanaf begin/half mei.

Ik vind het erg belangrijk dat mijn reisgenoot flexibel, integer en leuk in de omgang is en (niet geheel onbelangrijk) humor en relativeringsvermogen heeft.

Na het behalen van mijn VWO-diploma ben ik voor een half jaar naar Zuid-Amerika gegaan. Hier heb ik een maand lang in Quito (Ecuador) een Spaanse talencursus gevolgd, heb ik 3 maanden vrijwilligerswerk gedaan en heb ik tenslotte 2,5 maand rondgereisd door delen van Ecuador, Peru, Bolivia, Chili en Colombia. Eenmaal weer terug in Nederland ben ik de studie Beleid, Communicatie & Organisatie gaan volgen. Eind oktober 2009 heb ik uiteindelijk mijn master Bedrijfskunde aan de VU in Amsterdam afgerond. Aangezien ik nog niet getrouwd ben, voor zover ik weet geen kinderen heb en nog niet vast zit aan een hoge hypotheek, leek dit me het goede moment om een mooie reis over de wereld te maken. Met dit idee in mijn hoofd ben ik sinds augustus fulltime gaan werken bij de Franse bank Credit Agricole als medewerker marketing om geld te gaan sparen voor de reis en om tegelijkertijd relevante werkervaring op te doen.

Mocht je wellicht geïnteresseerd zijn om gedurende mijn reis of een gedeelte hiervan mijn reisgenoot te willen zijn, neem dan contact met me op en stuur een mail naar: [EMAIL=“willemvangrasstek@hotmail.com”]willemvangrasstek@hotmail.com, zodat we elkaar beter kunnen leren kennen.

Groeten,

Willem