Reisgenoot Azië Gezocht!

Hallo allemaal!

Ik ben een ondernemende jongen van 22 jaar en ben van plan om tegen het einde van het jaar, ik schat zo eind september/oktober voor langer tijd weg te gaan. Ik weet nog niet exact voor hoelang ik weg ga want dit is sterk afhankelijk van mijn budget en hoe zuinig ik ben! De bestemmingen in Azie liggen nog niet vast dat is dus bespreekbaar maar ik ga wel heel graag naar China! In mijn directe omgeving zijn er geen mensen die de mogelijkheden op dit moment hebben dus vandaar deze oproep. Spreekt je dit aan? Mail me gerust (opreis22@hotmail.com) want dan kunnen we kijken wat de mogelijkheden zijn.

Groetjes,
Robbie

Hey,

Jammer dat je pas september weggaat, want ik ga namelijk over een week over drie richting China (Shanghai) en bllijf daar een week of vier.

Veel plezier nog!!!

Groeten

hey robbie22

ik vertrek in oktober ook richting azie.
ik wil vanaf jakarta omhoog reizen door zuid-oost azie, richting china, tibet, nepal en india.
Heb je al een verdere planning? misschien kunnen we een gedeelte samen afleggen!

Greetz, Marjolein (v23)

hey!

ik heb nog niet geboekt maar vlieg waarschijnlijk op 21 sept naar bangkok.
het uiteindelijke plan is van daar het rondje Laos-Vietnam-Cambodia en dan
weer terug naar Bangkok. In maart volgend jaar vlieg ik weer terug naar AMS.
als 1 van jullie ook rond die tijd in bangkok is hoor ik het graag!

Hedwig

Hee Marjolein en Robbie, ondertussen verblijf ik al in Zuidoost Azie (Cambodja), maar mijn plan is om in november naar India te gaan. Heeft een van jullie of misschien beiden al een idee of jullie daar ook zijn rond die tijd? Het lijkt me leuk om een gedeelte samen af te leggen!

Groetjes, Esanie