Wie wil er mee naar Azie?!

Haai, ik ben Wouter, 25 jaar en hard op zoek naar een flexibel en sociaal iemand die mee wil om (een deel) van Azie te gaan ontdekken. De landen die me erg tof lijken om te zien zijn Thailand, Cambodja, Vietnam, Singapore, Maleisie, Laos?
Verder lijkt het me super om met de TransMongolie Express te beginnen: met de trein, vanaf Moskou via Mongolie naar Peking en dan vandaar het vliegtuig pakken naar een van de landen die ik net noemde…
Ik ben voor de zomervakantie afgestudeerd en wil eigenlijk wel vrij snel weg:)

Ga je sowieso naar Azie of lijkt het je ook leuk om samen te reizen, laat wat van je horen!!!

Hoi Wouter

Ik ben Irene, 23 jaar. En op dit moment aan het kijken of ik een aantal maanden door azië zou kunnen reizen in het voorjaar, zomer van 2007. In september wil ik weer terug naar school. De reis die jij voorstelt lijkt me erg mooi, leuk, interresant enz. Ik weet alleen niet of ik het geld er voorbij elkaar ga krijgen. Ik heb ook geen idee hoeveel het ongeveer moet gaan kosten.

Groetjes Irene

Haai Irene,
Allereerst, leuk dat je gereageerd hebt!
Ik heb ook nog niet echt een goede inschatting van wat alles moet gaan kosten, maar dat hangt ook helemaal af van hoe lang ik wegga en waar ik allemaal naar toe wil gaan… K weet wel dat het leven in Azie relatief erg goedkoop is, maarja de heen en terugreis kosten aardig wat geld dus je moet al snel op een paar duizen euro rekenen geloof ik.
Ik krijg weinig reacties, ben ook laat begonnen met zoeken, maar wil nu zo snel mogelijk weg. Ik wil eind mei, begin juni denk ik weer teruggaan naar Nederland, dan kan in de zomervakantie werken even goed nadenken wat ik verder wil…
Ik ben nu aan t wachten op de reacties van 2 vrienden van me of ze mee willen gaan. Als dat niet lukt wil ik denk ik mee met een groepsreis en dan verder alleen of misschien met iemand van die groep.
We kunnen misschien afspreken ergens in Azie als je in de lente er bent?!
Ik hou je op de hoogte van mn plannen als je geinteresseerd bent…!

Groetjes Wouter

Hey Wouter!

AL iemand gevonden om mee samen te reizen!?
Ik ben van plan zo rond juni/juli te vertrekken!

Liefs,
Marjolijn
(brabantse-breda- , 23 jr, juf)

Haai Marjolijn(tje)!

Ik geloof dat ik eindelijk iemand gevonden heb om mee te reizen. Hij wil alleen maar voor 2 maanden weg, maar ik geloof dat ik wel mensen tegenkom waarmee ik verder kan reizen. Ik wil zo snel mogelijk weg en hoop dat dat nog in december gaat lukken. Ik wil graag blijven tot en met eind mei, begin juni…
Ik denk niet dat het dan gaat lukken om met elkaar te reizen… maar als je eerder kunt/wil komen…let me know!

grtjs, Wouter
(zeeuw- renesse- 25 jr, ehm…afgestudeerd CMV’er)

Hey muts!
Helaas kan ik niet eerder. I.v.m. werk!
Maarre…mocht je nog van gedachten veranderen!!!
Let me know haha…

Ik hou me aanbevolen!!!

tot snel
liefs
Marjolijn(tje!)
haha

Ik kan trouwens op zijn vroegst eind februari (laatste week van februari) weg!
Kus

He juf muts!

Eerst kon je pas in juni/juli weg, en nu al eind februari:)
K heb ondertussen zo goed als zeker een reismattie gevonden, maar alleen voor 2 maanden. Daarna wil k graag verder reizen en k verwacht wel onderweg leuke mensen te ontmoeten waarmee k verder kan. Volgens mij ben jij wel gezellig en t lijkt me tof met jou verder te reizen!!
Nou als je nog geinteresseerd bent, mail me maar: w_w_wouter@hotmail.com, of voeg me toe op msn

grtjs en een handvol pepernoten, Wouter

hey wouter

ik vlieg begin februari richting Thailand en wil daar gaan rondreizen in o.a Cambodja, Singapore en Maleisie. Weet niet waar jij in februari/maart rondzwerft maar mocht het ergens in azie zijn …let me know!

groetjes

ellen

Haai Ellen, k ben nu in Thailand, ben ik Singapore geweest en Maleisie alleen doorgetrokken met een paar busjes omdat het slecht weer was. Ik neem op 15 februari afscheid van mn reisgenoot die dan weer naar Nederland teruggaat. Ik heb wel wat contacten met mensen die er tegen die tijd in Azie zijn, maar ik heb alleen nog maar een vast plan om van, ik geloof 23 februari, een tocht van 6 dagen door de bergen te maken in Nepal, samen met een vriendin van me… Lijkt je dit ook wel wat…er kunnen nog mensen mee zover ik weet.
Als je nog vragen mocht hebben sowieso over t reizen, let me know…:slight_smile:
Ik probeer je op de hoogte te houden van waar ik ben tegen die tijd,
grtjs Wouter