REISGENOOT Azië feb/maart 2009

hallo!!

Ik ben Lore en in januari 2009 ben ik afgestudeerd. Ideaal om een reisje te plannen denk ik dan!
Vooral Azië intresseert me zoals Thailand, vietnam,… Maar ik sta ook open voor andere ideeën.
Zodus zoek ik een toffe en spontane reisgenoot! Iemand geïntresseerd?
Laat iets van je horen!!

groetjes Lore

(Op de bijgesloten foto ben ik het meisje rechts)

Hey Lore!

Ik ben eind Januari ook afgestudeerd en wil graag in februari het vliegtuig pakken richting…uhm…wherever! Vooral Zuid-Amerika lijkt me erg gaaf, maar je hebt een punt dat Azie natuurlijk lekker goedkoop is en óók heel tof. Daarnaast lijkt het backpackers land bij uitstek Australie ook nog wel aanlokkelijk om even een maandje in te vertoefen. Maar ik heb dus een gebrek aan leuke vriendinnetjes die tijd hebben om met me mee te gaan! Wat zijn je plannen tot nu toe?

gr. Yvonne

Hey lore,

Ik heb net impulsief een retourtje bangkok gekocht met 4 maanden ertussen. heb nog geen plannen (wil ik ook zo weinig mogelijk doen, wil wel richting laos en cambodja). Ben van plan het avontuurlijk aan te pakken !!:stuck_out_tongue: anyway, ik ben er vanaf 2 maart tot 25 juni. en het lijkt me leuk om met mensen te meeten die dan ook in die regio zijn. heb zelf enigzins reiservaring in azie (china rusland en mongolie). dus weet wel een beetje hoe het werkt. als je intresse hebt in meeten, of ff babbelen –> [EMAIL=“Terminal_cyber@hotmail.com”]Terminal_cyber@hotmail.com. of check ff mn hyves: http://mauricez.hyves.nl/. Mijn naam is btw Maurice (20 jr) en kom uit utrecht (hollandia).

greetz maurice

Hai Lore!

Ik wil ook graag vanaf ongeveer maart gaan reizen. Azie en Zuid-Amerika (ik kan alleen geen spaans) lijken me heel gaaf! Het liefst zou ik daarvan 1/2 maanden ontwikkelingswerk doen.
Dus misschien kunnen we wat ideeen uitwisselen?!

groetjes Eva (21) eefjebolderen@hotmail.com hyves:aphrodite-.hyves.nl/

Hoi Lore,

Ik denk er ook over om richting Azie te gaan voor een reis (of heel misschien wordt het toch Zuid Amerika), maar ik kan pas in juni/juli vertrekken. Dus ik denk dat je dan al weg ben. Maar misschien komen we elkaar onderweg nog tegen!

Groeten Katolina.

Hoi Lore!
Ik ben ook van plan januari/februari te vertrekken, naar Azië of Zuid Amerika… Zoek alleen nog vrienden :wink: Niet veel reiservaring, en daarom ga ik niet graag alleen.
Maar wil heeeel graag weg! Ik zal je ook even een berichtje sturen!
Tot mails!

Xx Sanne