Reisgenoot Australië vertrek juli/aug 2015

Hallo ,
Ik ben Stephanie, 27 jaar en ben op zoek naar een reisgenootje voor Australië. Ben van plan om half juli/augustus 2015 te vertrekken. De reisduur en route staan nog niet vast, wel wil ik graag langs de Oostkust reizen (Cairns-Sydney). De verdere route, bestemmingen etc. lijkt me fijn om met een reisgenoot uit te zoeken, alleen op reis gaan vind ik toch nog wel een stap. En daarnaast lijkt het me vooral gezellig en leuk om ervaringen mee te delen!
De drang om te reizen wordt steeds groter en ik zit straks een tijdje in between jobs, dus een perfecte kans om weg te gaan.
Spreekt dit je aan? Stuur me vooral een berichtje.
Groetjes,
Stephanie

Hallo Stephanie,

Ik ben Elisa, 32 jaar en wil ook graag naar Australië reizen in juli en augustus. Ik wil graag de route van Adelaide naar Cairns maken. Ik ben zelf wel wat gebonden aan tijd, aangezien ik 6 weken vrij ben, daarna gewoon weer moet werken. Mijn vakantieweken zijn vanaf 5 juli tot halverwege augustus. Misschien lijkt het je wat om te kijken of we eventueel samen de reis kunnen doen.
Groetjes Elisa

Hoi Eliza,

Ik vroeg me af of je alleen naar Australië wilt of dat je ook open staat voor andere landen.
Mijn droon is namlijk om richting Azië (China, Thailand, Indonesië) te gaan om vervolgens door te trekken naar Australië, en Nieuw Zeeland kan dan haast niet missen. Ik wil +/- een half jaar weg.

Ik kijk uit naar je reactie! :slight_smile:

Groetjes Jamie

Hoi Stephanie,

ik ben van plan om op 12 september naar Sydney te vliegen in 4/5 weken de oostkust te gaan doen. Dit is iets later dan wat jij op de planning hebt staan, maar wie weet kunnen we een stukje samen reizen?

Groetjes Antigone