Reisgenoot australië vanaf sept/dec 2008

Hallo allemaal!

ik ben Koen en ben 28 jaar.
Ben van plan ergens tussen sept/dec 2008 te vertrekken naar australië voor minimaal 6 maanden. Het is iets wat ik al jaren wil en nu maar eens tijd vind om ook echt te gaan doen!

Wie gaat er ook rond die tijd en vind het leuk om samen deze reis te beginnen?

Groet Koen

Hey Koen,

Ik ben Els en ben 23 jaar, ik ben zelf van plan eind september begin oktober naar Australie te vertrekken. Mijn plan is om ongeveer 6 maanden weg te blijven en daarbij ook nog zo’n 6 weken naar Nieuw-Zeeland te gaan en afsluitend 3 weekjes Thailand.

Ik wil in Sydney starten omdat het mij het handigst lijkt wat betreft het regelen van de administratieve zaken.
In principe ga ik gewoon alleen reizen, ik denk dat je in Australie altijd wel mensen leert kennen om stukken mee te reizen. Maar het is denk ik altijd prettig om samen met iemand de reis te beginnen.
Heb je al echt een reisplan, of zie je wel hoe en wat? Ik ben iig geval van plan om van sydney naar Cairns te reizen en vanuit daaruit naar Darwin,alice, adelaide en melbourne, ook wil ik Tazmanie niet overslaan. Maar ik leg zo min mogelijk vast, zodat ik flexibel ben om mijn plannen te wijzigen.
Ben benieuwd wat jou plannen zijn!

Groetjes,
Els

Hey Koen & Els,
Ik heet Thomas en ben 24 jaar, heb begin deze maand al mijn ticket geboekt.
Mijn reis begint 24 september in Cairns en reis dan langs de oostkust naar Melbourne, waar mijn reis eindigd op 31 oktober.
We hebben niet echt dezelfde route, maar misschien komen we mekaar nog tegen somewhere Down Under :smiley:
Toch een straks plan dat je gaat Koen!

Groetjes Thomas

Dag Koen,

Ik ben Sara, 29 jaar, en ik was van plan in januari 2009 te vertrekken voor 3 maanden (heb nog niet geboekt dus goed gezelschap zou mij wel vroeger kunnen laten vertrekken). Ik kan niet langer omdat ik alleen een huisje heb gekocht (en de bank wil daar nog geld voor ook ;-)) Ik wil graag eerst een tijdje in Australië verblijven en beetje werken, dan naar Nieuw Zeeland en eindigen met 2 weekjes vakantie in Fiji. Ik heb geen reispartner dus alle gezelschap is uiteraard welkom. Laat maar weten als we dezelfde reisinteresses blijken te hebben…

groetjes

Sara

Hey iedereen,

Ik (27 jaar en ook Belg :slight_smile: ) ben van plan om eind september richting australië te vertrekken. Net zoals Koen wil ik dat ook al jaren en aangezien mijn contract afloopt half september is het dan de moment om te vertrekken. Ik zou ook graag minstens voor een half jaar gaan, want wil zoveel mogelijk zien. Dan nog enkel iemand vinden die mijn appartementje wil verder huren voor de maanden dat ik weg ben…

Als er iemand interesse heeft om mee te gaan… just let me know!

Groetjes,
Anke