Reisgenoot Australie gezocht vanaf eind september 2012

Ik zou er ook graag bij willen zijn, alleen ik ga 21 juli op vakantie.
Kan het niet een weekje eerder :o?

Is prima om 15.00 bij Bruxelles.
Ik wil best op 't station een aantal mensen opwachten…

@ Steve weekend ervoor wordt beetje kort dag denk ik…weet niet hoe de rest er over denkt…Wanneer zou je evt. kunnen?

Een weekje eerder wellicht, de 14e of 15e? Maar jullie hoeven niet alles om te gooien voor mij.

Hoi mensen,

Kom hier terecht via Sarah die op mijn forum had gereageerd.
Ik wil in september of oktober richting Australie trekken maar heb nog geen tickets, ben benieuwd of er nog iemand in deze situatie zit aangezien samen vliegen toch wel leuker is!

Daarnaast lijkt het me leuk bij de bijeenkomst te zijn.
Over de datum en de plaats die jullie willen afspreken: Voor mij perfect, ik woon namelijk in Oosterhout, om de hoek ;)!

Groetjes Roy

Ik geloof dat Kelly dan op vakantie is…klopt toch he Kelly?

@ Jolien prima!

Eff check met hoeveel mensen zijn we nu?

Ik ben graag van de partij! :wink:

Hoi Anouk,

Wouwww ga je werken in Monkey Mia? Wat ga je daar precies doen?

Groet!
Jolanda

Ey Jolanda,

In mijn reisboek stond dat je jezelf
op kan geven als vrijwilliger… Dus dat heb ik gedaan,
en ik mag 2 weken komen helpen :D. Je kan het google, en
jezelf online opgeven. Je krijgt dan bericht per mail terug.

Succes, Anouk

Heb net de site ook bekeken. Gaaf!!

Ik kan op die site alleen niets vinden over vrijwilligers. Waar kan ik dat vinden en hoeveel kost dat per week?

Of bekijk ik nu heel wat anders? Ik bekijk deze:

http://www.monkeymiadolphins.org/

en deze:

Wel gaaf zeg dat Monkey Mia…
Eff een vraagje; ik ben bezig met het aanvragen van een visum.
Iemand enig idee of ik beter een e-visiter visum kan pakken of een tourist visum aangezien ik voor 3 maanden ga.
Overigens is een holiday working visum erg prijzig zag ik…

Hoi allemaal,

Net een heel verhaal getypt, weg doordat ik niet meer was ingelogd ofzo, nou ja. Hartstikke leuk jullie plannen te lezen. Mijn contract verloopt 12 sept, dus vanaf die tijd kan ik een ticket boeken. Is er iemand die meer in de buurt van Zwolle woont om binnenkort te meeten? Ook ik kan nog niet concreet zijn, zou ook wel graag iets zinnigs willen doen en proberen te werken op een ranche en veel actieve dingen doen en bekijken en ja wat niet.
Lijkt me heel gezellig om samen te reizen!

Groetjes Mirjam (mir_peet@hotmail.com)

Wie gaan er vanmiddag om 15.00 uur nog naar de meeting in cafe Bruxelles in centrum van Breda?

Kan je daar trouwens je auto goed parkeren of kan dat beter bij het station?

Groetjes en tot vanmiddag,
Dingeman

Hoi allemaal,
Ik kan er vandaag helaas niet bij zijn. Een afspraak die stond voor later op de dag is vervroegd naar 4 uur :frowning:
Veel plezier in ieder geval!

Groetjes,
Jolien

Hoi dingeman,

Sarah kan niet op t forum inloggen dus ik antwoord ff op je vraag. Je kunt de auto parkeren bij t station en dan door t park naar de stad lopen. Tot zo allemaal!

Hoi allemaal,

Sarah en ik zijn bij Bruxelles waar zijn jullie?

Groetjes, Britt

Hoi Britt en Sarah,

Hoe laat waren jullie er?

Ik was er om 15.00 uur en heb tot 15.25 uur gewacht, rondgekeken en rondgelopen en wat gedronken maar zag niemand zitten waarvan ik het idee had dat die naar de meeting kwam. Ik heb ook binnen gekeken maar daar was alles leeg.

Ik zag om 15.15 uur wel 2 hele mooie dames langs links naar binnen lopen en langs rechts naar buiten weer weglopen. Waren jullie dat?

Ik zat tegenover de rechtse deur in een blauw shirt.

Jammer dat er weinig mensen zijn gekomen die hadden gezegd wel te komen en dat ik jullie Britt en Sarah heb misgelopen.

Groetjes,
Dingeman

Hallo,

Mijn naam is Jessica en ben 28 jaar.
Ik ben van plan om 5 weken rond te reizen in Australie.
Ik kan denk niet langer weg van het werk misschien iets langer maar dan houd het echt op…
Zou het leuk vinden om veel van het land te zien en te beleven.

Ik kan vertrekken na de zomer en ik moet voor het einde van het jaar mijn dagen op gemaakt hebben. Dus periode maakt me niet veel uit.

Lijkt me leuk om een reactie van jullie te krijgen en concreet wat plannen uit te wisselen.

[EMAIL=“jessicavbergen@hotmail.com”]jessicavbergen@hotmail.com

Groetjes Jessica

Hoi allemaal,

Welkom Jessica! Ik stuur je zsm even een privemail.
Dingeman; vreemd dat we elkaar mis zijn gelopen. Sarah en ik waren wel wat verlaat (excuus hvoor) maar waren om 15.20u op de afgesproken plek. Vreemd dat we elkaar dan zijn misgelopen.
Sarah en ik hebben er samen een gezellige middag nog van gemaakt! Wel vond ik het vervelend dat, los van 1 afzegging en Dingeman, de rest niet is komen opdagen zonder afzegging. Ik ben er wel speciaal voor naar Breda gekomen. Groetjes, Britt

Inderdaad jammer.
Ik ben er ook speciaal in mijn eentje naar Breda voor gekomen en ben zo een middag kwijt geweest.

Ik heb hier wel weer dingen van geleerd, dus het is niet weggegooid, maar wel jammer dat het zo gaat.

Britt en Sarah hebben jullie ook binnen gekeken bij Bruxelles?