E-mail uitwisselen is goed Ik zal je mijn mailadres via deze site mailen.
Heb je ook facebook?
Dit is de mijne Redirecting...
Als je wil kan je me toevoegen.
We kunnen vantevoren ook met z’n allen een keer ergens afspreken en kennis maken en dan zien met wie het klikt om in Australie nog eens af te spreken of dat er interesse is om samen dezelfde heenreis te nemen ofzo?
Hoi Sarah, heb je in tussen al een ticket geboekt en heb je al een idee wat je reisschema word? Ik heb ook nog steeds de plannen om voor ongeveer 5 weken die kant op te gaan. Ben ook 29 jaar, flexibel en sportief ingesteld!
Ik vlieg op 20-9 vanuit schiphol naar Sydney en vlieg op 18-12 weer terug.
Heb jij inmiddels ook al geboekt?
Ik ga in de 1e maand de oostkust doen en erna het westen, alice springs, darwin, perth etc. Verder nog niet echt concrete plannen…
En jij?
Ik ben Willem en ben van plan om in september naar Australië te vliegen om daar een jaar rond te reizen en af en toe te gaan werken. Dit wordt mijn eerste echte reis (super spannend). Daarom lijkt het mij vooral lekker om tijdens de eerste dagen/weken een (of meer) maatje(s) te hebben.
Als het klikt kunnen we misschien meer dingen samen doen (?)
Ik probeer een plekje te vinden waar ik (na een paar weekjes) een poosje kan werken (en overnachten) om daarna meer van het land te ontdekken.
Ik ben niet zo’n planner geloof ik maar het lijkt mij mooi om veel van het land te zien. Misschien een auto/busje/campertje kopen/huren om (met jouw/jullie) een poosje rond te cruisen (door the middle of nowhere) lijkt mij bijvoorbeeld geweldig. Maar ook de steden verkennen met een leuk gezelschap lijkt mij leuk. Maar waar ik verder precies heen ga? dat zie ik dan wel (hangt er waarschijnlijk ook vanaf wat en wie ik tegen kom)
Maar het gaat mij dus vooral om een maatje voor de eerste dage/weken.
Spreekt het je aan, dan hoor ik het graag. (Dan kunnen we eventueel binnenkort een keer afspreken) (misschien met een groepje)
Leuk dat je het ook voorstelt om ergens af te spreken.
Ik heb er helaas nog geen reactie op gekregen.
Ik heb dus ook interesse om ergens af te spreken met een groepje om te zien of er iets uit voort rolt om een deel samen te reizen en heb dezelfde ideeen als jou over de manier van reizen.
Bedankt voor je ractie Dingeman! Heb het reisgenotenforum net ontdekt en ben nog wat aan het sneupen. Zag dat jij ook al wat hebt geprobeert om misschien wat af te spreken met andere reizigers. Wat mij betreft spreken we over een poosje wat af. (anderen zijn ook welkom) Ik kom er op terug en zal mijn mailadres naar je sturen.
Ik heb een retourticket gekocht bij world ticket center voor 1273 euro incl…
Ik vlieg met KLM vanuit Schiphol richting Sydney.
Denk niet dat je 't veel goedkoper kunt krijgen…
Volgens mij kom je voor bepaalde soort reizen bij backpackers niet in aanmerking als je 25+ bent dacht ik zo…
@ sarah oostkust lijkt me ook gaaf. Zit nu alleen te twijfelen om georganiseerd te gaan of backpacken. Jij vliegt dus de 20e met klm? Zal eens kijken of er in die vlucht nog plaats is!
Ik ben Kelly, 21 jaar oud.
Ik vertrek op 31 augustus naar australië voor max. een jaar.
Ik ben ook nog opzoek naar een reisgenootje…
Laat me maar iets weten …
Ben zelf vanaf 16 nov. in australie en kom aan in Melbourne. Ik wil de oostkust gaan verkennen in de 6 weken die ik in australie ben.
Deel ook wel jullie mening om zeker de eerste dagen wat samen te kunnen optrekken met mensen die ik via bijv dit forum heb leren kennen.
Kan me wel voorstellen dat het lastig te zeggen is waar je zit voor de mensen die al eerder naar australie gaan.
Samen afspreken en ideetjes uitwisselen lijkt mij ook leuk! Sarah en ik hebben elkaar al een keer ontmoet en dat was heel gezellig!